Gå til innhold

Clearblue - noen som vet? (forvirret over strekene)

Anbefalte innlegg

Testet i dag med sånn vanlig clearblue. Kontrollstreken kom som et skudd, og ganske fort en skyggestrek også. Det er et kryss, men det er svakt. Burde den ikke vært sterk? Og så så jeg på bruksanvisningen at man kun skal tisse på den i 5 sek, men der var nok jeg ikke helt med og gjorde det lenger men den lille blå Kontrollstreken ville vel ikke kommet om det var for mye urin? Tør ikke helt tro på at krysset er et kryss. Noen med erfaringer med svake streker?

Fortsetter under...

Jeg har alltid hørt at et kryss er et kryss, så da skulle det vel bety at du er gravid!!!! Da jeg testet var begge clearblue-testene sterkere på kontrollstreken enn "gravid-streken". Og nå er jeg 12+6 med tvillinger... Så jeg våger meg frampå med en gratulasjon og et hurra!

Trenger ikke være sterkt, så lenge det kan sees :) Er det noe farge på streken, og er den tykk eller tynn? Det finnes noen av disse testene som viser feil, men det skjer som regel etter tidsfristen på 5 min eller noe. Hvis du så krysset nesten med en gang, er du nok gravid :) Og det er ho helt fantastisk!!

Å, håper det! Tør ikke tro det, venter på blodprøvesvar. Puh!

Krysset kom opp ganske så med en gang, og når jeg kastet et raskt blikk bort på den, er det mer likt kryss enn strek. Hvilken thriller!

Annonse

Mange som har lykkes med lav HcG :) Og dessuten finnes det mange faktorer som kan spille inn på blodprøveresultatet, som dehydrering, lett overstimulering pga hormoner, osv. Ta en ny prøve for å se om HcGen stiger :) Har en god følelse jeg, og krysser fingrene for dere :)

Åhhh, nå så jeg denne tråden - og dette er jo mer spennende enn vi liker... Du er jo gravid, men jeg skjønner at du er skeptisk pga HCGen. Men det er som andre sier her, at det er mange eksempler på at det har gått fint selv om man har hatt lav HCG.

Siden du nå først har tatt en blodprøve så er det sikkert lurt å ta en ny om noen dager slik at du kan vurdere stigningen, for du kommer sikkert til å være bekymret enten du gjør det eller ei.

Hva sier klinikken da?

Jeg krysser alt jeg har og håper, håper, håper at dette går fint!

Klem til deg

Klinikken sier det er fint, at 30-40 ville vært bra etter deres greske lab og at det dobbelte er bra i England som de trodde ville være likt i Norge- men jeg kjenner jeg ikke helt klarer tro det. Ny blodprøve mandag. Jeg lurer på hvorfor denne prøvinga aldri kan være enkel? Bare sånn vips også er det termin liksom. Vi får holde ut til mandag. Hjelp!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...