Gjest Skrevet 19. november 2010 #1 Skrevet 19. november 2010 Hvilken bleietype bruker dere, og hvorfor? Hvor er den bleietypen billigst? Vesla vår på 6 uker har brukt Pampers siden fødsel, men iom at hun er så litta vet jeg jo ikke om pampers bleiene blir dårligere i større størrelser? Og bleiekrigen kan nærme seg slutten nå så er på tide å hamstre litt Vi har kjøpt bleier på Rimi, der får man 2 pakker med 62 Pampers bleier, dvs 124 bleier for 23 kroner Herlig! Har brukt den vanlige gule newborn pakken, men har nå også prøvd nattbleia og aktive fit. Jeg liker ikke Aktive fit noe særlig fordi all bæsjen blir samlet i en mølje, syntes ikke den suger til seg fuktigheten godt nok! Mens de to andre er flotte
sepgutt10<3novjente11 Skrevet 19. november 2010 #2 Skrevet 19. november 2010 Bruker pampers til gutten min =) Libero lakk han og møkka rant tvers igjennom bleia og alle klær så det var ingen suksess Kjøper en sånn stor eske med baby dry nr 3 til bare 44 kr på coop. Betaler det viss man er medlem viss ikke koster det 88 ca. Enig med deg det med Active Fit. Bare etter 1 time var den jo allerede full av tiss.
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 19. november 2010 #3 Skrevet 19. november 2010 Jeg synes Pampers er best opp til str 3 ca, etter det foretrekker jeg Libero. MEN jeg har nå (i disse bleiekrigtider) lagt min elsk på Coop-bleiene; de er en slags mellomting mellom Libero/ pampers, og kom best ut i en test forleden. Og er du Coop-medlem koster de bare 4,50 per pakke (66 stk), og hvis du ikke er medlem koster de vel ca 15 kr. Helt vilt, så her har vi hamstret disse bleiene i alle størrelser, fra midi (5-8 kg) og opp til junior (12-20 kg), så nå er vi igrunnen dekket for en god stund fremover hehe;) Bleietesten: http://www.klikk.no/foreldre/dinbaby/article578637.ece
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå