Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilken bleietype bruker dere, og hvorfor?

Hvor er den bleietypen billigst?

Vesla vår på 6 uker har brukt Pampers siden fødsel, men iom at hun er så litta vet jeg jo ikke om pampers bleiene blir dårligere i større størrelser?

Og bleiekrigen kan nærme seg slutten nå så er på tide å hamstre litt :D

Vi har kjøpt bleier på Rimi, der får man 2 pakker med 62 Pampers bleier, dvs 124 bleier for 23 kroner :D Herlig!

Har brukt den vanlige gule newborn pakken, men har nå også prøvd nattbleia og aktive fit. Jeg liker ikke Aktive fit noe særlig fordi all bæsjen blir samlet i en mølje, syntes ikke den suger til seg fuktigheten godt nok! Mens de to andre er flotte :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bruker pampers til gutten min =) Libero lakk han og møkka rant tvers igjennom bleia og alle klær så det var ingen suksess

Kjøper en sånn stor eske med baby dry nr 3 til bare 44 kr på coop. Betaler det viss man er medlem viss ikke koster det 88 ca.

Enig med deg det med Active Fit. Bare etter 1 time var den jo allerede full av tiss.

Skrevet

Jeg synes Pampers er best opp til str 3 ca, etter det foretrekker jeg Libero. MEN jeg har nå (i disse bleiekrigtider) lagt min elsk på Coop-bleiene; de er en slags mellomting mellom Libero/ pampers, og kom best ut i en test forleden. Og er du Coop-medlem koster de bare 4,50 per pakke (66 stk), og hvis du ikke er medlem koster de vel ca 15 kr. Helt vilt, så her har vi hamstret disse bleiene i alle størrelser, fra midi (5-8 kg) og opp til junior (12-20 kg), så nå er vi igrunnen dekket for en god stund fremover hehe;)

Bleietesten:

http://www.klikk.no/foreldre/dinbaby/article578637.ece

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...