sillyfilly og Olivia Skrevet 19. november 2010 #2 Skrevet 19. november 2010 Er veldig fornøyd med Odenwalder babynest(den med bjørn inni), for den er varm og god Også er den så søt med bamsen inni Den har også stramming i "toppen" sånn at jeg kan stramme godt til og bare hodet til babyen synes. Den kan brukes leenge fordi den er skikkelig lang. Også kan jeg "bytte" glidelås så den blir større og romsligere.
Tredje drøm Skrevet 19. november 2010 #3 Skrevet 19. november 2010 Jeg har kjøpt Easy Grow dunpose og er kjempefornøyd med den. Passer perfekt oppi vognbagen, og så er det med et forlengerledd som vi setter på når lillesnuppa blir lengre. Er vel blant de lengste posene på markedet, og snuppa kan dermed holde seg god og varm nedi den så lenge hun ligger/sitter i vogn. God og myk og varm og kan snørres mer sammen i toppen så den blir lun.
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 19. november 2010 #4 Skrevet 19. november 2010 Enig med sillyfilly over her- Odenwalder babynest (den med bamse inni) er supergod, og jeg har den til begge jentene mine=) Posen er utrolig digg, i florlett andedun som varmer godt, og jeg er stor fan av snøringen på toppen, som gjør at man kan pakke babyen godt inn i posen slik at bare hodet stikker ut (synes mange andre poser, bla Voksien, er litt åpen og trekkfull i toppen). Den er dessuten kjempelang, så kan brukes hele vognperioden, og det er jo en fordel.
Mamma til snart 3 <3 Skrevet 19. november 2010 #5 Skrevet 19. november 2010 Vi har hatt voksipose og den synes jeg var diger og klompete egentlig, kjøpte odenwalder babynest med bamse inni og den er jeg kjempe forbøyd med. God og varm, lett å ta igjen og åpne, barnet får til å se oss når vi triller osv. Voksiposen blir så høy oppå at babyen her ikke får til å kikke over kanten når jeg triller.
Mjølkekua Skrevet 19. november 2010 #6 Skrevet 19. november 2010 Har odewalder til storebror og voksi urban til lillesøster. Liker nok odewalder sin bedre for voksi urban er så åpen rundt brystet og får ikke snørt den ordentlig sammen.. Men bra begge to ;-)
Gjest JuniGull10 og mange drømmer... Skrevet 19. november 2010 #7 Skrevet 19. november 2010 Vi har voksi urban og er kjempe fornøyd! Jeg har ikke så mye erfaring med andre poser en vanlig voksi. Den syns jeg var litt klumpete, så vi gikk for denne. Syns den er så enkel og grei, og guttungen storkoser seg i den!
Canari Skrevet 19. november 2010 #8 Skrevet 19. november 2010 Jeg har også Odenwalder babynest, og er fornøyd med den, men hva er dette med å "Bytte" glidelås? Jeg har bare ett glidelås på min, men kanskje den er for "gammel" (2007) til å ha det?
Grand Old Lady Skrevet 19. november 2010 #9 Skrevet 19. november 2010 Odenwalder Artic Living med polyesterfyll. Merket som "sympatex" Den er lang, har dobbelt sett glidelås (vid eller smal pose), kan snøres godt sammen og var en av de billigste de hadde på Barnas Hus. Den eneste ulempen er faktisk at den er VELDIG varm, de dagene det ikke er SÅ kaldt så er det kun bruk for body og strømpebukse om babyen ligger helt nedi posen. Om vi går inn i kjøpsenter så må jeg åpne så det ikke blir for varmt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå