Storesmurf+Lillesmurfene Skrevet 18. november 2010 #1 Skrevet 18. november 2010 Jeg fikk livmortapp som er myk 2 ganger i en syklus? Jeg hadde myk, åpen og mellomlav tapp og EL smerter ca 3-4 dager sia, etter det så var den hard og langt oppe, og tempen steg idag. Så seinere idag så var den enda mykere og kjempelangt nede men lukket...... Hva betyr det da? :S
Therese ❤️ 3 ønsker å bli 4 ❤️ Skrevet 19. november 2010 #2 Skrevet 19. november 2010 Jeg kjente på livmortappen for noen dager siden å den var myk og høy, det var den i går også, men i dag fikk jeg tr.. Så jeg skjønner meg ikke helt på denne livmortappen Tror det beste er å bare smøre seg med tålmodighet fram til du kan begynne å teste.. Noe som jeg vet av egen ærfaring er UTROLIG vanskelig, men det er det eneste rådet som jeg kan komme med
januar-spire*HØYGRAVID* Skrevet 19. november 2010 #3 Skrevet 19. november 2010 hvordan skal den være hvis man er gravid?
Therese ❤️ 3 ønsker å bli 4 ❤️ Skrevet 19. november 2010 #4 Skrevet 19. november 2010 Mener at det sto på pernille at den skulle være myk utenpå og hard inni.. Men jeg klarer ikke å kjenne så utrolig stor forskjell på den.. Merket bare at den kjentes mykere ut for noen dager siden, men jeg fikk som sagt tr i dag.. så tror jeg skal droppe å kjenne etter neste pp for denne pp ble jeg bare mere stresset av det
Storesmurf+Lillesmurfene Skrevet 19. november 2010 Forfatter #5 Skrevet 19. november 2010 ja jeg får vel bare det hehe takk
zassy☆ Skrevet 19. november 2010 #6 Skrevet 19. november 2010 Hvordan er det med denne tappen..står at den er lav ved eggløsning på pernillesiden, betyr lav at den er nær skjedeinngangen? For jeg merker når jeg har sex at vi nesten støter borti noe, hehe, og det kan være ubehagelig at mannen støter for langt inn (litt detaljert her men.. ), er da tappen lav?? Er det som regel rundt el det da?? Nybegynner innen tapp som dere skjønner
drømmehjerte Skrevet 19. november 2010 #7 Skrevet 19. november 2010 Føler meg litt dum som spør om dette, men hvor langt inn finner man tappen? Kjennes den godt? Jeg har ikke kjent etter noe sånt før, som dere sikkert skjønner
Storesmurf+Lillesmurfene Skrevet 21. november 2010 Forfatter #8 Skrevet 21. november 2010 Zazzy... Jeg har vist lav tapp og myk tapp når jeg har eggløsning, og høy og hard når jeg ikke har det.. det står at den skal være høy og myk når man har eggløsning.. men jeg fikk bbekreftet eggløsning idag på babycomp.. så hadde det vel for ca 3-4 dager sia..begynner å kjenne vage mens smerter nå, så det håper jeg at det ikke blir før om 7 dager! for ellers har jeg for kort lutealfase :(.. Drømmehjerte: sett deg bøyd på gulvet, og kjenn etter, du kjenner med en gang tappen om den ikke er langt bak da.. det er den "kulen" som stopper for oppi der:P enten er den langt nede eller langt oppe.. kommer an på hvor du er i syklusen.. men nå har jo min tapp vert helt rar, og vert nede 3 ganger iløpet av de sisste 4-5 dagene:P og ellers oppe.. rare greier..
Storesmurf+Lillesmurfene Skrevet 21. november 2010 Forfatter #9 Skrevet 21. november 2010 Står på pernille at den er høy og myk når det er eggløsning her iallefall men min var lav.. ja jeg vet hva du mener med at det blir vondt når man har sex med lav livmortapp.. så ja sa har du det når du kjenner det tror jeg om du kjenner det bare noen ganger
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå