Gå til innhold

Amme BH- stor str. Tips til butikk?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Begynner å bli vanskelig å finne BH. Er nå oppe i 80E men kjenner det er for lite. Siden jeg bor på en liten plass har de ikke BH i større str. Dvs ingen undertøysbutikker.

Spørsmålet mitt er om noen vet av bra internettbutikker som selger gode, store BH`er? Gjerne noen som selger Amme BH også. Er 29 uker på vei så er fortsatt en god stund igjen for brystene å vokse ennå mer.

Videoannonse
Annonse
Gjest Mentha♥med kul på magen♥
Skrevet

Vet ikke hvor store str de fører, men jeg ville hørt på Cubus. De har 25% avslag på undertøy for tiden :) Kjøpte amme-bh der selv forleden.

Skrevet

Hei, er litt i samme gata, og det er ikke akkurat sånn at en kan kjøpe bher på h&m lenger for å si det sånn..! :(

Jeg kjøpte en Bravado amme bh på barnas hus for litt siden, den er ikke sånn kjempe fresh å se på, men absolutt ikke av de værste, den ser ut som en sports bh, og den føles slik også! Veldig god og jeg tenkte det ikke er noe poeng å kjøpe en hau med bher som ikke kommer til å passe så lenge uansett, så da var det like greit med en god amme bh. De var ikke gratis, men tenkte en eller to ordentlige også heller noen billigere til skift.

Barnas hus har også nettbutikk : http://www.barnashus.no/nettbutikk/detaljer/mamma/bravado-amme-bh-seamless.html

og jeg kjøpte denne der:)

Ikke prøvd å amme med, siden jeg ikke har gjort dette før. Men den virker veldig god og gir god støtte frem for andre amme bher jeg har prøvd. De går i størrelse s til xl og nå har jeg kasta den lappen som hang på for å se hva de ulike tilsvarte i str, men jeg bruker nå ca 80d og 85d og kjøpte en i m, som passer fint og har nok litt å gå på til å bli større "med melk". Et lite utgangspunkt i allefall? Den kan reguleres også og er veldig "strech".

Lykke til med handlingen:)

Skrevet

http://www.nursingbra-shop.co.uk/

Veldig bra nettbutikk. Jeg prøvde på babyshop, og bestilte på nettbutikken. Halve prisen og de har virkelig mange str. Man kan søke på str sin...

Kun 1 pund frakt til norge, men med mindre man kan sende via noen kjente i utlandet, kommer det jo på toll da.. Blir likevel billigere!

Skrevet

Change har veldig gode ammebh'er som går helt opp i J-cup. De har gode Bh'er ellers også, for oss med store pupper. www.change.no

Skrevet

Jeg vil og anbefale Change!! Utrolig gode BH`er!!

Skrevet

Jeg anbefaler også Change de har størrelser opp til G-cup...tidligere brukte jeg en 75 F og det var aldri noe problem. Nå har jeg en 85 DD -E og de har dette også. Amme BH`ene er også pene.

De har nettopp åpnet nettbutikk :)))

• 2 måneder senere...
Gjest VerdensHeldigsteMamma
Skrevet

Kjersti - gå inn på www.underverker.no :) Der finner du det du trenger. Klem ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...