Gå til innhold

UFATTELIG LEI:(((

UNA79

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen,

virker ikke som om det noe der:( hadde sa i midten av september, første menst i oktober og nå venter jeg mensen i morgen/senest lørdag og graviditets testen er negativ:((((( Tok en test på mandag ca 6 dager før mnsen, en på onsdag og en i dag. Alt bare en strek....

Inners inne følte jeg at det ikke er noe der, men det var tøft å få det bekreftet. Tror ikke at jeg testet såååå alt for tidlig, jeg tenker at hvis det hadde vært noe der, ville i alle fall dagens test avslørt dette. hCG hadde vel kommer opp i nokså målbare verdier i fjerde uke (det er det ville vært om jeg var gravid).

Så andre prøve periode og ikke noe der. Det verste er at fikk det til på første forsøk når vi betemte oss for å begynne å prøve i august. Og nå er det vanskelig. Så for meg, myten om at det er lettere å bli gravid etter en sa, helt feil.

Tankekjøret er ille, hele dagen er preget av graviditet, graviditet og atter graviditet. Blir nødt til å få det på avstand, finne på noe annet, drikke og røyke og feste....kanskje det blir bedre da:)

Jeg vet ikke, det har ikke gått så lang tid til at jeg burde klage så mye, men det føles som to år og som om kampen er tapt.

Trodde aldri at jeg skulle føle meg slik.

Bedre lykke til alle dere andre.

Klem

Fortsetter under...

hei skjønner at det er frustrerende! men, hold ut går nok bra skal du se!!! vær forsiktig med den røykingen og drikkingen, fordi plutselig er du gravid igjen og da er det ikke noe ok å vite at man kanskje har drukket å røyket etter at den har festet seg,,, snakker av erfaring, det endte i en abort for meg, var nesten glad for det for hadde festet temmelig hardt, trodde jo ikke jeg var blitt gravid så raskt...men, det hadde jeg... drikk og røyk og fest når du har mensen, men helst ikke ellers....

vet ikke hvor lenge dere har forsøkt, men har snakket med flere som ble gravide kjemperaskt første gang og neste gang tok det 6mnd...

vet at det er så leit med abort og jeg følte ihvertfall at det var vondt til jeg ble gravid på nytt, før sorgen la seg,,,

masse lykke til!!!!

Hei.

Takk for oppmuntringen, dagen i dag er litt lettere. Jeg sluttet både med røyking og drikking og festing for så vidt når vi begynte å prøve i August. Alt skulle ligge til rette for best mulig utvikling o.l. Men det gikk galt. Derfor sier jeg at hadde jeg kanskje ikke brydd meg om den ekle uvanen så hadde det blitt lettere, litt sånn ironi når man er ekstra sur på forholdene.

Men selvfølgelig røyker jeg ikke og drikker i hvert fall ikke noe, ikke siden vi har satt i gang i August.

Vi bestemte oss for dette i August, jeg ble gravid på første forsøk og mistet da i 4+4, ganske tidlig. Jeg sluttet å blø etter sa 30.09. og begynte med en gang. Det skjedde ikke noe da, fikk mensen i oktober. Så prøvde vi igjen og her er jeg, venter mensen i morgen og testen var negativ så sent som i går.

Dette er litt av min historie.

Lykke til til deg og;)))

Jeg føler meg deg, UNA79, og skjønner godt du synes det er frustrerende.

Men må slenge meg litt på prøverigjen og si at man må smøre seg med tålmodighet (kjøpes på apteket?!), bite tenna sammen og PRØVE å ikke teste for ofte, for tidlig og for mye. Når kroppen og hjernen slapper av sies det at man lettere blir gravid også. Jeg vet ikke jeg, men hjernen har jo kontroll over så mye rart så det kan jo være noe i det. Det er supervanskelig men...

Krysser fingre og tær for deg, og håper den sitter snart!

KLEM

Hei TONEbabe,

det er helt rett det du sier, man må smøre seg med tålmodighet. Kanskje jeg stresser for mye rundt dette...ja, ønsket er så vannvittig stort at det blir vanskelig å fokusere på annet, men jeg har selv bestemt meg for å legge det til side og ta det som det kommer. I mellomtiden prøver vi, det er kanskje det eneste vi kan ha kontroll over, selve prøvingen, og resten er vel opp til kroppen selv.

Fikk i hvertfall bekreftet at kroppen fungerer fint igjen, syklusen er dem samme som før graviditeten, 28 dager, og så presis at man kan stille klokken etter den:)))

Takk for fine ord og lykke til:))))

KLEM

ja ikke lett med den tolmodigheten;)

huff

har brent av masse penger p g-tester gitt;)

så sykt spennende, når man først har bestemt seg for at en vil ha barn,,,

klarte ikke konse på så mye annet akkurat når vi drev å prøvde, skjønner frusterasjonen.....

masse lykke til UNA er nok snart i boks skal du se;)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...