Gå til innhold

Hvor lenge dårlig etter SA?

sopranos

Anbefalte innlegg

Jeg føler meg som en pingle; hadde en SA for en uke side, var bare 5 uker på vei, men hadde allerede mye gravidsymptomer. Jeg har ikke så mye symptomer nå, men fortsatt er jeg kvalm, trøtt, vond smak i munnen, hodepine, murringer etc. Hører her inne at det kan vare i mange uker... jeg har virkelig problemer med å motivere meg for det , å ha så mye ubehag når det ikke er noenting der...

Eller er det noe galt? Tenker kanskje ikke akt har kommet ut, at jeg bør ta blodprøver leler noe for å finne ut mer

Noen med erfaring?

Fortsetter under...

Heisann.....

Så leit at det ikke gikk denne gangen.... men det er jo bra at kroppen ordner opp på det tidlig stadie.... hcg har ikke kot så høyt enda og kroppen blir raskere klar igjen....

jeg hadde jo en MA 12+5..... og det er jo litt mer stress når en er komt så langt.... men jeg overhørte gynekologen min snakke i tlf da jeg var på sjukehuset... gyn hadde vakt.... da det ble ringt inn ei som mistenkte en abort i uke 6 og da sa gyn. at det var ingen vits for henne å komme til sjukehuset for så tidlig var det ingenting å gjøre for det ordnet kroppen opp i selv .... og at det ikke kunne tas noen utskraping....

men er du usikker hadde jeg kontaktet lege for er det tilfeldigvis rester igjen hemmer dette at syklusen kommer igang..... jeg har vel på denne måneden opplevd at kroppen ikke er A4 og ingen bruksanvisning kan lastet ned på nettet heller ;-)

Lykke til med videre prøvingen!!!!

Ikke føl deg som en pingle! Du er sterk, og det er en påkjenning dette her. Trist at du måtte oppleve det...

Jeg trodde ikke en MA skulle ta sånn på, men jeg har reagert mye sterkere enn jeg trodde jeg kom til å gjøre.

Det er bare sånn det er, og hele verden får bare mene hva de vil; men vi får lov til å være lei, frustrerte, triste og hva vi måtte føle!

Når det gjelder symptomer skal vel de gå gradvis over etterhvert, men det kan jo hende du føler det litt fordi kroppen bruker litt tid på å normalisere seg. Jeg tror ikke jeg ville gått mange uker med symptomer uten å sjekke om det var igjen noe. Da ville jeg tatt en tlf til fastlegen og hørt om du kan få en time for sjekk. De kan henvise deg til UL på sykehuset hvis de finner noe de tror kan være rester.

Lykke til, håper alt er i orden og at du kan komme raskt i gang igjen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...