velsignet med to Skrevet 18. november 2010 #1 Skrevet 18. november 2010 Hun er rødflekkete og tørr i huden over hele kroppen, må til med kortison og mye fuktighet for at det skal bli fint igjen. Men hun er også iskald av seg, så jeg vet ikke helt hva jeg skal kle på henne nå som det er mange minus. Noen tips? Må ha henne endel med ut i kulda også, mannen min er bortreist på jobb i flere uker i strekk, så vi må ut med storebror.
Tantrum Skrevet 18. november 2010 #2 Skrevet 18. november 2010 Du får kjøpt ull med bommull på innsiden. Disse er supre til barn med atopisk eksem. DU får kjøpt de bl.a. på cubus vet jeg.... Og hos Nøstebarna
bitthen Skrevet 18. november 2010 #3 Skrevet 18. november 2010 Stillongs og Devold har med bomull på innsiden
velsignet med to Skrevet 18. november 2010 Forfatter #4 Skrevet 18. november 2010 Ah, det har jeg ikke tenkt på engang, men det er jo en super løsning! ;-) Synd med all ulla vi har kjøpt/fått til nå da, men men... Takk damer! :-)
Willy Wonka Skrevet 18. november 2010 #5 Skrevet 18. november 2010 du kan fint bruke all ullen du har kjøpt allerede. Benytt deg bare av bomull strømpebukse og body under...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå