blomsterå Skrevet 18. november 2010 #1 Skrevet 18. november 2010 Gutten er nå 9 mnd og får jo fast føde gjennom hele dagen. Dersom jeg kun ammer om morgenen, vil jeg da miste melken etter en kort stund eller vil det vere litt der så lenge han suger hver morgen? Hvor mye erstattning bør han i tilfelle få i tillegg i løp av en dag (som dekker opp væskebehover?)
Tantrum Skrevet 18. november 2010 #2 Skrevet 18. november 2010 Jeg får bare ammet datteren min på 7.5 mnd on kvelden og på natten. Jeg gir kun MME en gang om natten, ellers får hun vann til alle måltidene sine. Typ tre skjeer grøt, så tilbud om vann fra en tute-kopp Grunnen til at jeg ikke gir MME ellers, er at hun ikke vil ha det.... Om natta (får MME og ikke pupp, for jeg gidder ikke "kosepuppe" i 40 minutter når en flaske tar 5 minutter) får hun ca 200 ml.
2010 Mammaen Skrevet 18. november 2010 #3 Skrevet 18. november 2010 Har ikke noe godt svar på spm ditt.. Men om du gidder kan du jo pumpe deg hver kveld, sånn at du stimulerer produksjonen noe mer. Jeg pumper nå morgen og kveld (gutten tar ikke puppen), og foreløpig ser det ut til å fungerere (men det er ikke så fryktelig mye melk igjen). Oi, jeg ammer også en gang per natt... Men dog.. Har hørt om flere som ammer to ggr per døgn i lang periode, men det er vel ikke det samme med bare 1 gang vil jeg tro...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå