Gå til innhold

Deprimert?? Er jeg aleine??

Anbefalte innlegg

Føler meg skikkelig deprimert... har ikke begynt glede meg enda over det store som skal skje. Pga sliter med dårlig samvittighet over for jobb, hater vikaren til legen min så det å gå ditt er ikke lett. Sykemldt 50 % og får tilbakemld at noen på jobb ikke synst jeg fungerer osv..

Jeg er så lei alt...

Og nå sliter jeg med å ikke føle at dette barnet er ønsket, når det egentlig er det, men jeg klarer bare ikke glede meg og føler meg "snytt" for halve svangerskapet og den gleden det skal vere gå gravid!! Var ikke slik med førstemann i det hele tatt.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142577110-deprimert-er-jeg-aleine/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du er nok ikke alene, og disse mørketider hjelper somregel ikke på humøret heller. Er selv arbeids ledig og alene hjemme halve dagen, trøtt og sliten, tror 90åringer er sprekere enn meg akkurat nå.

Man får håpe humøret blir litt lettere etterhvert, kanskje juletider hjelper litt.

Lykke til videre i sv.skapet :) Det går somregel alltid bra til slutt veit

Jeg var som deg i svangerskap nr. to.

Slet med noe av det samme som deg. Jeg tenkte ikke negative tanker om barnet men syntes at andre ting som ikke var på plass var veldig vanskelig. Jeg ble liggende mye på sofaen og hadde et negativt selvbilde. Hos meg gikk det over, nesten sånn plutselig og det var bare i begynnelsen at jeg følte meg slik.

Jeg fikk mere ting på plass, valgte å gå til jordmor som støttet meg mye, husker jeg gråt hos henne(!), og så jobbet jeg den gangen i helsevesnet og maktet ikke jobben min, andre syntes jeg ikke fungerte ol. Jeg prøvde aktiv sykemelding (tror jeg det heter) for da ble jeg bare en ekstra person i tillegg til de andre vaktene på jobb, så da ble det mere positivt, da følte ikke de andre at jeg ikke fikk gjort det jeg skulle men jeg bidro faktisk til å få gjort ting de ellers ikke ville fått gjort.

Jeg tror du trenger å gjøre noen forandringer som du kjenner er riktig for deg, så håper jeg at det vil falle på plass. Noen får jo en større depresjon også og da er det viktig at en får hjelp og noen å snakke med, men kanskje det bare er hormonene som gjør det....det er jo så sammensatt.

Jeg håper du vil føle deg bedre etterhver.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...