NNH Skrevet 18. november 2010 #1 Skrevet 18. november 2010 Hei. Er det noen der ute som har testet negativt på graviditetstest rundt dag 16 etter EL og alikevel vært gravid??? Mensen kommer jo ikke og jeg er frustrert.... Noen som har opplevd det samme?
tregosten Skrevet 18. november 2010 #2 Skrevet 18. november 2010 Har ikke gjort det selv, men har hørt om noen som testet veldig sent. Men det kan jo også være at EL var sen og da blir også mensen det. Håper på det første! ;-)
NNH Skrevet 18. november 2010 Forfatter #3 Skrevet 18. november 2010 Satser på et første ja, EL var dag 13 og 14, så den kom når den skulle.... Bare å krysse fingrene for at en test om noen dager kanskje kan være positiv:-)
Julle Bullen Skrevet 18. november 2010 #4 Skrevet 18. november 2010 jeg skulle hatt mensen 6-7 november og har fortsatt ikke fått den. tatt 3 negative g-tester. Tok blodprøve hos legen i dag, så får vi se hva den viser i morgen. ekkelt å ikke vite hva som skjer :-/
vår første 19 mnd prøving Skrevet 18. november 2010 #5 Skrevet 18. november 2010 Jeg skulle hatt mensen 3 november og har enda ikke fått den :S skjønner heller ikke hva som skjer ... Tok test hos legen på fredag forige uke, men den var negativ... burde jeg teste på nytt nå?
Siv3.pp Skrevet 18. november 2010 #6 Skrevet 18. november 2010 Jeg hadde IKM på tirsdag. Testa på tirsdags morgen, men den var negativ. TR har heller ikke kommet, men jeg har mye menssmerter. Skal ta en ny test i morgen tidlig... Det er skikkelig frustrerende...
januar-spire*HØYGRAVID* Skrevet 18. november 2010 #7 Skrevet 18. november 2010 dette skjedde med meg sist pp. gikk i nesten 2 mnd uten mens.. og masse negative tester, ble bare mer å mer frustrert for hver dag som gikk. hadde masse murringer og andre liksom gravid symptomer. gikk til legen til slutt å han sa at EL var forsinket og det var bare å fortsette å ha sex og teste hver 14dag i denne pp har jeg brukt EL tester så jeg vet at jeg har hatt EL og TR kom dagen etter IKM. så det er bare å fortsette å kose jenter, kanskje det blir en positiv test tilslutt allikavel
Julle Bullen Skrevet 19. november 2010 #8 Skrevet 19. november 2010 Når du skriver "teste hver 14.dag", er det g-test eller EL test du mener da?
NNH Skrevet 19. november 2010 Forfatter #10 Skrevet 19. november 2010 Skjønner at det ikke bare er jeg som sliter her ja.... det jeg tenker er så frustrerende er at jeg vet når jeg hadde geeløsning pga at jeg testet, og at mensen ikke kommer nå... Skal til lege på tirsdag, så får vi se hva som skjer da.... eller om noe har skjedd innen den tid... Masse lykke til til dere alle sammen:-) Vi får stå på!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå