Gullis :) Skrevet 18. november 2010 #1 Skrevet 18. november 2010 Starter en sånn tråd jeg . Håper det er noen flere enn meg her ? Jeg er 39.
SNURF 5 GUTTER Skrevet 19. november 2010 #2 Skrevet 19. november 2010 Hallo Jeg er 39 og nå har jeg prøvd 1 mnd. Så prøver igjen. Venter el rundt 28 nov.
Gullis :) Skrevet 19. november 2010 Forfatter #3 Skrevet 19. november 2010 Så flott! Jeg er også 39, min förste pp, IKM 24-25 tror jeg. Litt vanskelig å vite siden jeg sluttet med Cerazette 1. nov. Merker at kroppen er helt i ulage hormonellt. Tror jeg hadde EL ca 10. nov. Har du barn fra för?
SNURF 5 GUTTER Skrevet 19. november 2010 #4 Skrevet 19. november 2010 Prøver meg på nr 5. Har ein på 19,6 og 4 men den eine er hos englene og var barre 4 år. Er min 2 pp og venter på el 28 nov. Håper det blir positiv rundt den 12 des. Sier tvi tvi og krysser fingrer og tær.
Gullis :) Skrevet 21. november 2010 Forfatter #5 Skrevet 21. november 2010 Det er visst ikke så mange av oss her inne . Veldig trist å höre at du har en hos englene...litt vanskelig å vite hva man skal si... men får håpe lykken smiler til deg snart. Hvor gammel er du?
Make№4 Skrevet 21. november 2010 #6 Skrevet 21. november 2010 Hei.. Jeg er ikke over 38, men blir nok 38 før 4 mann kommer..så håper det er greit jeg kommer inn alikevel..koselig m noen på samme alder!:) Har tre barn fra før på 15,13 og snart 11 år. To gutter og ei jente.. Holdt på å prøve i 12 pp nå, og humøret går litt opp og ned følelsesmessig ettersom tiden går.. Tungt når tanta kommer mnd etter mnd, men den som venter på noe godt venter ikke forgjeves sies det jo..:) Kjenner alderen stresse meg litt mens gynekologen sier jeg har veldig god tid for alt er i orden og bare tiden som må gå sin gang. Ønsker dere alle lykke til..:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå