Gå til innhold

***oss over 38***

Anbefalte innlegg

Skrevet

Starter en sånn tråd jeg :) . Håper det er noen flere enn meg her :) ? Jeg er 39.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hallo

Jeg er 39 og nå har jeg prøvd 1 mnd. Så prøver igjen. Venter el rundt 28 nov.

Skrevet

Så flott! Jeg er også 39, min förste pp, IKM 24-25 tror jeg. Litt vanskelig å vite siden jeg sluttet med Cerazette 1. nov. Merker at kroppen er helt i ulage hormonellt. Tror jeg hadde EL ca 10. nov. Har du barn fra för?

Skrevet

Prøver meg på nr 5. Har ein på 19,6 og 4 men den eine er hos englene og var barre 4 år. Er min 2 pp og venter på el 28 nov. Håper det blir positiv rundt den 12 des. Sier tvi tvi og krysser fingrer og tær.

Skrevet

Det er visst ikke så mange av oss her inne :). Veldig trist å höre at du har en hos englene...litt vanskelig å vite hva man skal si... men får håpe lykken smiler til deg snart. Hvor gammel er du?

Skrevet

Hei..

Jeg er ikke over 38, men blir nok 38 før 4 mann kommer..så håper det er greit jeg kommer inn alikevel..koselig m noen på samme alder!:):)

Har tre barn fra før på 15,13 og snart 11 år. To gutter og ei jente..:)

Holdt på å prøve i 12 pp nå, og humøret går litt opp og ned følelsesmessig ettersom tiden går.. Tungt når tanta kommer mnd etter mnd, men den som venter på noe godt venter ikke forgjeves sies det jo..:):) Kjenner alderen stresse meg litt mens gynekologen sier jeg har veldig god tid for alt er i orden og bare tiden som må gå sin gang.

Ønsker dere alle lykke til..:):)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...