<3 duracellkanin <3 Skrevet 18. november 2010 #1 Skrevet 18. november 2010 kan dere hjelpe meg å si hva dere mener om disse navnene? Patrik Stener Odin Casper Tobias Leander Linus Noah
LilleBitteliten Skrevet 18. november 2010 #2 Skrevet 18. november 2010 Liker ikke, i tilfeldig rekkefølge: Patrik - Liker ikke. Synes det er litt harry. Stener - Veldig rart. Liker ikke. En sten, flere stener. Odin - Ikke så glad i. Leander - Ikke glad i. Liker: Casper - Helt greit.. Skjønt det, men ikke noe mer. Tobias - Flott! Dette liker jeg. Linus - Koselig og fin klang. Men litt for "pinglete" kanskje. Noah - Liker. Pent navn. Min konklusjon: Tobias! Noah som nr. 2.
LoveDove Skrevet 18. november 2010 #3 Skrevet 18. november 2010 Patrik - nei! Funker dårlig i Norge. Stener - ikke hørt om.. Odin - Ikke så verst. Casper - JAAAA! Men med K, synes jeg. Tobias - helt ok. Leander - NEI! Verste jeg vet omtrent. Linus - Nei, altfor puslete. Noah - URK! :S
sommertiara Skrevet 18. november 2010 #4 Skrevet 18. november 2010 Odin og Casper (ville absolutt skrevet Kasper!) er bra navn, liker de godt begge to. Linus er søtt, ikke noe mer. Tobias er ok, men kjeeedelig. Ikke spesielt glad i Noah og Leander. Aldri hørt Stener før, blir som Lillebitteliten sa; en sten flere stener så nei jeg liker det ikke. Patrik er et av de styggeste guttenavna jeg vet om.
(Oktober) Skrevet 18. november 2010 #5 Skrevet 18. november 2010 JEG synes ikke Patrik er så ille jeg:) Men vet at det er mange som ikke liker det:) Jeg kjenner 3 stk som heter Patrick. To av de uttaler det med lang a, og den siste Pattrikk Jeg kunne derimot ikke vurdert det selv. Såå godt liker jeg det ikke. Nei til Stener og Leander. Ja til Casper og Linus. Tobias er kjempefint også, men er litt skeptisk til populariteten:) Noah og Odin er ikke noe for meg.
namedrop85 Skrevet 18. november 2010 #6 Skrevet 18. november 2010 Patrik - ok Stener - Nei! Da må det heller bli Steinar isåfall Odin - pent Casper - ok, foretrekker Jesper Tobias - liker ikke så godt Leander - lei av det Linus - søtt, svensk Noah - pent men lei av det
<3 duracellkanin <3 Skrevet 18. november 2010 Forfatter #7 Skrevet 18. november 2010 HI her... har bare skifta nick takk for tips grunnen til at jeg vil ha med Patrik (og Linus forsåvidt) er for jeg opprinnelig er svensk selv.. og har så og si all slekta mi i sverige. er nok enig med de fleste av dere om at Leander begynner å bli litt "oppbrukt".. så stryker det fra listen tror jeg. bestefaren til stefaren min het stener. og han har vært den beste faren jeg kunne drømt om! derfor hadde det vært litt gøy å kalle opp prinsen etter noen i hans slekt også. men det er jo et ganske gammelt navn.. ikke mye brukt nå om dagen..
♥ Herligheten ♥ Skrevet 19. november 2010 #8 Skrevet 19. november 2010 1. Casper - Sterkt og fint navn 2. Tobias - Nydelig! 3. Leander - Liker det, det er søtt. 4. Noah - Søtt 5. Linus - Fint! 6. Odin - Helt ok Patrik og Stener liker jeg ikke.
Mai♥ April♥ Skrevet 19. november 2010 #9 Skrevet 19. november 2010 Tobias - Kjempe fint Kasper - Kjempe fint, syns personlig det er mye finere med K. Noah - Ok Linus - Ok, syns av en eller annen grunn at det er litt feminint. Stener - Har ikke hørt det så mye før, må nok venne meg litt til det. Koselig med oppkalling da. Liker ikke i tilfeldig rekkefølge: Patrik Odin Leander
prebs Skrevet 19. november 2010 #10 Skrevet 19. november 2010 Tobias, Casper (helst Kasper) og Stener er helt fine navn.
Medi Skrevet 19. november 2010 #11 Skrevet 19. november 2010 Her liker jeg bare Tobias og Noah. Synes de andre er harry eller for sukkersøte.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå