KristineMed2Sønner<3 Skrevet 18. november 2010 #1 Skrevet 18. november 2010 Hihi, minstemann på straks 3 mnd er totalt avhengig av å se meg inn i øynene når jeg ammer han. Hvis jeg ser bort i to sekunder, så slipper han puppen får å få meg til å se på han igjen. Det er jo bare utrolig herlig da, der han ligger med de store blå øynene sine og stirrer meg langt inn i sjela:)! Så ligger han som en katt, altså han klemmer og knar brystene mens han spiser.... Andre som har slike barn? Å denne øyekontakten... hehehe, altså, det er jo helt herlig, å jeg ser jo på han hele tiden siden han ønsker det(han ammer med en times mellomrom hele dagen unntatt fra 23:00 til 06:00 hvor han sover.) Men blir det bare mer og mer av det eller kan det roe seg litt? Har en 3 åring også som gjerne vil se ansiktet mitt han også, hehehe.
Evigheten Skrevet 18. november 2010 #2 Skrevet 18. november 2010 Så herlig! "Mamma, se på meg daaa..."! Min er ikke sånn i det hele tatt. Det er jo sååå mye annet spennende å se på enn det kjedelige trynet mitt! He he
KristineMed2Sønner<3 Skrevet 19. november 2010 Forfatter #3 Skrevet 19. november 2010 Hahaha ja det er jo det! Så absolutt! Hihi ja skulle liksom tro han også ville bli mere interressert i omgivelsene men den gang ei:P
tussa10 Skrevet 19. november 2010 #4 Skrevet 19. november 2010 Haha, sånn gjør vesla mi også! Er jo übersøtt da, men skjønner at det kan være noe "slitsomt" i lengden. Her virker det som om hun gjør det mest de gangene hun ikke er så veldig sulten, men en blanding av litt sulten, veldig våken og klar for kos og snakk. Sikker på at han ikke begynner å bli mett?
KristineMed2Sønner<3 Skrevet 19. november 2010 Forfatter #5 Skrevet 19. november 2010 Hehe ja det er jo kjempe søtt, å jeg kan jo ikke annet enn å glise til han. Han er sånn hele tiden, så han gjør det selvom han er skrubbsulten om morgenen, hehehe... Da suger han iherdig mens han nistirrer på meg så melken spruter til alle kanter:P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå