Gå til innhold

Hvorfor ville ho ikke ammes?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ungen har vræla mer eller mindre siden klokka tre i dag, ho som vanligvis er så snill...

Ho var tydelig sulten, og gapte over puppen hver gang jeg la ho til, men det var akkurat som ho ble illsint når ho fant ut hva det var. Nekta plent å spise! Samme med smokken også, gapte over den, men hyylte når ho fikk den i munnen.

Til slutt, etter fem timer med vræling, ga jeg opp og prøvde med mme på flaske. Det gulpa ho i seg med en gang, og sovna som en stein etterpå.

Noen som vet hva i all verden det kan komme av?

Ho er 2 mnd.

Videoannonse
Annonse
Gjest JuniGull10 og mange drømmer...
Skrevet

Hmm... Jeg opplevde aldri det da min var så liten, men jeg opplevde det da han ble 4 mnd. Men dagen etter så spiste han så fint igjen, så min konklusjon er bare det at babyer er litt rare noen ganger... De er ikke alltid lett å forstå! Men så lenge hun spiser imorgen, så er det ingenting å bry seg om! ;-)

Skrevet

Signerer hun over her:)

Å hvis du vil fortsette å amme, så anbefaler jeg deg å pumpe jevnlig helt til hun tar brystet igjen, slik at du opprettholder melken din! For aller høyst sansynelig så retter det seg opp igjen:) !

Skrevet

Da satser jeg på at ho bare var litt rar i dag :)

Ganske irriterende å måtte ty til mme også, siden jeg prøver å få opp produksjonen for å fryse ned et lite lager. Grr...

Skrevet

Da burde du jo bare pumpe og gi henne det på flaske så lenge. Eventuelt pump deg når du gir mme og hiv melka i fryseren.

Skrevet

Gutten min har vært slik et par ganger når han var rundt 2 mnd.... Hyling og kaving når jeg prøvde å legge han til brystet, selv om jeg merket at han var sulten. Og det at han var sulten gjorde at han fikk enda kortere lunte og ble mer og mer utålmodig og sintere og sintere på puppen :-)

Jeg har som regel litt pumpemelk stående i kjøleskapet, så de gangene det har skjedd har jeg gitt han litt melk på flaske, slik at han får døyvet den verste sulten (og da også sinnet og frustrasjonen) og så har jeg lagt han til brystet og det har plutselig gått helt fint :-)

Utrolig fortvilende for mor akkurat når det står på, men det har alltid gått over etter noen timer. Nå er gutten 3 mnd og det skjer aldri lenger. Jeg har også konkludert med babyer bare av og til kommer litt i ulage uten at man kan peke på èn bestemt utløsende faktor.

Skrevet

Jada, hvis ho fortsetter å være vrang, så kommer jeg til å gjøre det sånn. Det frista bare ikke å starte på pumpeprosjekt etter en sånn ettermiddag/kveld når jeg hadde den lettvinte løsningen tilgjengelig :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...