Gjest Skrevet 18. november 2010 #1 Del Skrevet 18. november 2010 Hadde håpet så veldig på å ta i bruk de 2 vakre embryoene mine som jeg har på frys om ca 3 uker, men den gang ei....sliter med uregelmessige celler i livmorhalsen. Fikk i dag vite at de fremdeles var uregelmessige,og må derfor inn å ta enda en celleprøve:( Er livredd for at det kan være kreft... Var igjennom det samme for 2 år siden,og den siste,og store prøven var rett og slett for jævlig!!! Fikk kramper og skjelvninger da de tok prøven,og det gjorde grusomt vondt:( Egguttak er deilig i forhold!! Pga dette da,så må jeg vente til de får svar på den neste prøven før jeg kan få satt inn egg. Skal ta prøven neste torsdag. Skikkelig frustrerende at det skal ta så lang tid før man får svar. Tok 5 uker denne gangen:( Men jeg får satse på at 2011 er mitt år. Har virkelig trua på at vi lykkes på neste forsøk! Men hva om det viser seg at jeg har livmorhalskreft??? Må jeg fjerne livmor og alt som er da eller?? Å herregud,får ikke håpe det!! Er det noen som vet?? Blir kjempeglad for svar,uansett:) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142576561-da-blir-det-ikke-nytt-fors%C3%B8k-f%C3%B8r-jul-likevelsukk/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Satya Skrevet 19. november 2010 #2 Del Skrevet 19. november 2010 Vet ikke stort om temaet, men fikk i alle fall lyst til å sende deg en klem. Jeg vet flere som har hatt celleendringer uten at det har vært fare på fære - men legene må jo bære helt sikre! Bit tennene sammen, og det er jo ikke sikkert prøva gjør like vondt som sist. Tenk på at du i alle fall har de to embryoene som venter på deg over jul! Lykke til!!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142576561-da-blir-det-ikke-nytt-fors%C3%B8k-f%C3%B8r-jul-likevelsukk/#findComment-142578195 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå