Gå til innhold

kan 2 måneder gammel baby utvikle.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

sjalusi og seperasjonsangst? synes det virker veldig tidlig, men gullet var så rar i går når vi var hos foreldrene mine. han lå på gulvet ved siden av fetteren på 5 måneder.og da fetteren begynte å gråte så tok mamma han opp, da kom gjeipen på min lille gutt med engang. Så gikk jeg bort å prata til han og han lyste opp som en sol. Men da jeg snudde meg rundt og prata til fetteren, begynte min på nytt å grine, og lyste som en sol når jeg vendte meg mot han igjen.

Senere på ettermiddagen satt han i fanget til mamma, og fulgte veldig nøye med når jeg tok på jakka og skulle ut en tur å ta en røyk. I det jeg forsvant ut døra begynte han å hyle. Var jo heldigvis lett for mamma å distrahere han da.

Skal nevnes at tidligere den dagen måtte jeg overlate han til ei han ikke kjenner fordi jeg var i begravelse.

Synes det er litt skummelt hvis han allerede blir sjalu og sliter med seperasjonsangst.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min gutt på snart 3 mnd er også slik. Såfort ett fremmed ansikt eller familie han ikke ser så veldig ofte kommer til han, å snakker til han el. så begynner han å hylskrike så tårene spruter. Han blir HELT fra seg!

Så kommer han til meg, å da roer han seg, men er fortsatt satt ut en god stund. Han kan for eks ikke sitte på fanget til far i mer enn 30 min max, før det er nok. Da skal han til meg igjen, samme hva, hehe.

Helsestasjonen sa at det var veldig tidlig, men at vi såklart bare må respektere at han føler det slik, å ikke presse han. Så vi har bare akseptert at slik er han, å da må vi bare handle deretter:)

Tror ikke det er så mye annet å gjøre heller;)

Takker gud for at storebroren hans på 3 år ikke er sjalu i det hele tatt, hehe:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...