Gå til innhold

En fantastisk bok om barn og søvn - som ALLE burde lese!

Anbefalte innlegg

Jeg er 3-barnsmor og har et tips til ALLE, uansett hvor i graviditeten dere er, eller om dere allerede har fått barn. Jeg har lest en bok som

skulle vært obligatorisk for alle som har / får barn – og det er synd at jeg ikke visste om den før jeg fikk 3-mann. Hadde jeg lest den tidligere ville vi ha vært spart for uendelig mange søvnløse netter og frustrerte stunder, foreldrene som barna ;)

Den heter : Healthy Sleep Habits, Happy Child – skrevet av Dr. Marc Weissbluth

Så vidt jeg vet er denne kun å få på engelsk, jeg tror ikke den er oversatt til norsk. Men de fleste er jo ganske gode i engelsk, så jeg håper de ikke lar seg skremme.

Jeg bruker den ihvertfall som en søvn-bibel. Ikke bare for min sønn, som nå er 8 mnd, men for ikke mange dagene siden slo jeg opp i den for å få tips for hva vi kunne gjøre med søvnen til var datter nummer to som nå er 4 år. Det er helt utrolig hvor rett han har i teoriene sine. Denne boken tar for seg søvn fra nyfødt til tenåringer, så det er ikke for sent...

Ok, da har jeg sagt mitt for nå ;) Jeg håper noen av dere har mulighet til å skaffe den (jeg kjøpte den gjennom bokklubben), og lese den – og så fortelle så mange som mulig om den!

Lykke til damer!

K

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...