Gå til innhold

Har dere bestemt dere for navn til den lille?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Siden vi ikke vet om det blir gutt eller jente så sitter man med en god del navneforslag å det er sannelig ikke lett :)

Men det står mellom gutt: Adrian, Sander, Mathias.

Favoritten min er Adrian :)

Jente: Nathalie, Angelica, Mali.

Favoritten her er Angelica eller Nathalie :)

Terminen er 19 mars så har jo enda god tid.. Hehehe

Har ikke bestemt oss enda, men prater mye på det, og har jo noen favoritter :) Fikk vite i dag at vi venter en liten jente, så da fikk vi hvert fall halvert listen omtrent :P Navnene det stod mellom om det hadde vært gutt var Niclas og Patrick, jenta har vi en god del forslag til: Jennie, Mathilde, Pernille, Mille, Ronja.

Forrige gang fikk vi gutt, og hadde egentlig bestemt oss for Kevin, men så ble det til at han kanskje skulle hete Niclas. Når han kom ble det Robert ;)

Me har ikkje bestemt oss, men fekk vita på ultralyd at me vente gut. Frå før har me Live, og eg las ein plass her om Theo/Teo..d likte eg. Mann min har visst ikkje tenkt så masse på navn endå. Termin i april,så me har god tid :)

JA :)

Vi fikk vite at vi får en liten jente i februar og navnet var klart: Thea :)

Flere som har sagt til meg at :" vent til du ser henne, er ikke sikkert at hun passer til navnet!". Må si at jeg er ganske så uenig. Hvis man allerede har bestemt seg for ett navn og snakker til henne/ om henne med det navnet vil hun väre en "Thea" når hun kommer ut også. Tror det at de som er usikre eller har flere navn det står mellom, kan ty til denne konkluksjonen og at det kan hjelpe dem. Men for oss er hun er Thea:)

Annonse

har en liten gutt i magen:) må nesten se korsjen han ser ut før han får navn men håper på en liten levi emanuel... har også tenkt på navnene: Arian, Aron leander, sofian, Alvin:) akkurat nå heter han bare baby boo som sikkert er et navn han kommer tel å høre etter han blir født:)

Helt enig med deg, malin:)

Sånn hadde vi det med storesøster. Bare vent til dere ser henne, så kan dere bestemme dere, fikk vi høre.

Men for oss var hun Leah, allerede etter ordinær ul, og jeg kunne aldri kalt henne noe annet uansett hvordan hun så ut.

Denne gang venter vi på en Aurora, Milla eller Emma.

Vi klarer liksom ikke helt å bestemme oss, dvs mannen klarer ikke å finne ut hvilket han liker best.

Det var mye enklere sist, da hadde vi bare et alternativ :)

Min favoritt er forøvrig Milla♥

Er vi heldige faar vi vite i morgen paa 12 ukers UL, hvertfall en anelse, om hva kjoennet er, men har tenkt litt paa navn ja. Det er ikke lett!

Vet sikkert at blir det gutt skal han hete Elliot! Jentenavn er straks verre... Tenker paa Aurora, Luna, Miriam.... Men vi er saa usikre.

Hei du!

Ja nå kommer jenta her etter 4 gutter,så navnet har vel vært klart lenge. Eirin skal hun hete. Bi koselig ja med en attpåklatt til pluss at det e ei jente.

Kos dokker masse videre,så snakkes vi vel.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...