Gå til innhold

Dette med overstimulering..

Anbefalte innlegg

Jeg mener legen sa at dersom man ble gravid så ville smertene vare lenger enn om man ikke ble gravid.

Noen som har erfaring med dette?

Er på rugedag 6 og hadde frem til i går vondt i hele kroppen, var oppblåst og kvalm, men nå er kroppen ganske så normal igjen.

Så da tenker jeg mitt...:-(

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142576338-dette-med-overstimulering/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da jeg var innlagt med overstimulering sa legen at symptomene ble forverret hos 50% av de som ble gravide, og 50% ble bedre på tross av at de var gravide. Vet ikke om han sa det for å trøste meg siden jeg var på bedringens vei og dermed sikker på at forsøket gikk i vasken... (noe det forøvrig også gjorde)

Man blir jo overstimulert av eggløsningssprøyten fordi den inneholder Hcg. Derfor blir man bedre frem til man eventuelt produserer Hcg selv. Blir man gravid og produsere Hcg vil dette "trigge" overstimulringen igjen. Legen sa til meg: det tar tid før du blir bedre. Men ikke bli overrasket om du blir bedre i løpet av den neste 1 1/2 uka, men for så å bli verre igjen, for da betyr det bare at du er gravid.

Husker ikke hva legene sa, men det var så vondt at jeg havnet på legevakten 2 dager etter innsett.

Lå på sykehuset i 2 uker og fikk medisin får å hjelpe kroppen å kvitte seg med vannet. Hadde vann i buken og i den ene lungen. Så ut som om jeg var 7 måneder på vei.

Men jeg var gravid og har ei jente på 6,5 svinsene rundt her.

Kanskje det bare er bivirkninger av crinonen ? Nå sist var jeg sån oppblåst og kvalm ... å gravid. Men da jeg sluttet med crinonen forsvant alle symptomer.

Hmm, ble vel ikke så mye klokere, men. Spørsmålet var egentlig ikke om jeg er overstimulert, det vet jeg allerede, men ikke så ille at jeg ble innlagt. Nå etter 1,5 uke er formen bra igjen, så derfor tenker jeg at dette forsøket ikke blir noe ordning på. Men det er vel like individuelt som alt annet i dette gamet. Skal i teorien bli dårligere igjen jeg nå da!?...hehe.

Har egentlig ingen bivirkninger av Crinonen.

Man kan risikere å ikke få sette tilbake egg ja, såfall fryser de ned egget/ene og setter det inn senere.

Legen jeg var hos var veldig usikker på om hun ville sette inn, men iom at den siste bp var ok fikk jeg velge selv, og sa selvfølgelig ikke nei..

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...