Gå til innhold

ul imorgen...=)! noen som vet hva jeg kan forvente å se (er 9+1) ?? :)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Da jeg var på ul i uke 9 med min herlige prinsesse som nå er 4, så vi et lite minimenneske :)

Armer,bein, og 10 fingre :) Hun lå og strøk seg på magen med en hånd, og vinket til "kamera" med den andre :) Danset :)

Slik, var det for meg- og jeg glemmer det aldri <3

Lykke til!

Annonse

Jeg skal også på ultralyd da jeg er ca 9+0. Er 4 uker til så leeeenge å vente. Sist gang jeg var gravid tok vi en ultralyd da jeg var ca 11-12 uker og da var det et lite minimenneske der inne ja :) Den gangen tok vi bare en veldig kjapp ul for å se at det var liv og at det bare var en baby, denne gangen skal jeg ta en litt mer grundig.

Fortell når du har vært der hva du så!

Da jeg bestilte time så fikk jeg beskjed om at jeg måtte komme den datoen for da kunne de måle nakkefolden. Om jeg ventet måtte jeg ta det etter jul, men jeg er jo da fortsatt bare 12 uker, så skjønte ikke det helt? Uansett var det ikke nakkefolden jeg var så interessert i, mer i at hjertet faktisk slår og om det ellers ser bra ut, og at det bare er en liten baby der inne og ikke flere.

da har jeg vært å sett den lille:) for ett herlig syn<3 kunne se kroppsformen, antydninger til armer og ben, og et dunkende hjerte =) alt så bra ut. gynekologen mente at alt kom til å gå bra, å at det ikke var noen sjangs for abort nå. lettet :))

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...