Gå til innhold

Mage som vokser?

Anbefalte innlegg

Når begynner egentlig magen å vokse? Jeg har fått annen form på magen selv om jeg bare er 6+1. Ikke vokst så veldi mye, men ser forskjell. Og pupper da, selvfølgelig! (noe jeg aldri har hatt :P )

Hva med dere? Viser det?

Spent på svar! :) Og en ting til! Hvordan bestiller man tidlig ul? Det er jo så lenge å vente til 2.kontroll!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142576239-mage-som-vokser/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er 5+6 i dag. Magen har fått en annen konsistens, den skvulper. Haha. Jeg er slank, og har alltid hatt flat mage, nå er jeg skikkelig oppblåst. Håper jeg får ordentlig kul snart :) Jeg har heller aldri hatt særlig med pupper, morsomt å få;)

sniker inn fra 2 trimester

d er forskjellig fra person til person når magen begynner å vokse, og vise.

er selv 16+5 idag, og med meg vises d godt allerede. e 13 år siden sist eg gikk gravid.

tidlig ul får du ikke, dersom d ikke skulle være noen spesiell grunn til d. og d er lege/jordmor som sender henvisning til ul, for deg.

du kan selvfølgelig ta d privat, men da må du betale selv.

eg var på tidlig ul når eg var 8+3, fordi eg har mistet to ganger i år 1 ex.u og 1 MA

skal på ordinær ul 30 nov, og da er eg 18+3

Å så spennende! :) ja jeg også er jo i utgangspunktet rimelig slank ! Men klarer for eksempel ikke dra inn magen lenger :) hvis dere skjønner :) Det er så artig å se :) gleder meg til det begynner å vise og at den "halvfeite" (haha!)perioden går kjapt :)

Jeg er bare så urbekymra, og trenger å vite hvordan det står til inni her .. ! hvordan føler dere dere?

Heihei :)

Jeg er 12 uker i dag og denne siste uka (altså uken etter 11 fullgåtte) har min mage kommet frem. Kjenner meg igjen i det du skriver om oppblåsthet tidligere, men nå er det slik at det er en litt hardere klump som står opp når jeg ligger på ryggen. Det er en liten klump og den synes fortsatt ikke noe særlig når jeg står - annet enn at jeg fortsatt er litt oppblåst. Men spesielt på morgenen nå kjenner jeg en tydelig liten kul.

Jeg ønsket meg også mage tidlig som du - men jeg tipper at når vi kommer langt nok kunne vi tenke oss at den stoppet å vokse ;)

Annonse

Jeg er 7+6 idag og har også en liten "bump" på magen. Men jeg føler meg så fryktelig oppblåst hele tiden, så jeg tror bare det er det. Jeg er uansett redd for at det skal vises FØR jeg ønsker å offentliggjøre det selv.

Jeg har fått time til første kontroll i midten av januar. Synes det var fryktelig lenge å vente med å få bekreftet at alt er i orden, og at det faktisk ER noen der inne, så jeg har fått bestilt med time til organrettet ultralyd (tas mellom uke 11-15) før jul.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...