Gå til innhold

Livet i magen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann jenter! :)

Lurte bare på hvordan det gikk med deres små i magen. Er det mye liv der, eller har det roet seg litt på slutten?

Er selv i uke 38 med hodet godt nede i bekken og festet, og minstemann beveger seg som bare juling! Ligger og presser skikkelig i ribbeinet. Om kveldene beveger han seg så mye at hele magen ligger og hopper. Hele magen er i bevegelse.

Er det ikke slik at han skal roe seg mot slutten?

Ja, ville egentlig bare høre hvordan din lille er i magen egentlig :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heiii :)

Jo, trudde magen skulle roe seg litt, men min har blitt mye med livligere enn føre :) jeg er i uke 39 :) Og jeg får noen gode spark opp i ribbene (ikke godt) :/

Skrevet

Er 38+3, og har en relativt rolig baby i magen. Kjenner at den snur seg littegranne, men ikke så mye at den skifter stilling. Ligger med rompa og føttene på samme plass som den har gjort i ukesvis. Men av og til, spesielt på morgenen har jeg nesten magen under haka, da har den klart å komme seg lengere opp. Jm sa på mandag at hodet er nesten festa, ligger ganske langt nedi bekkenet, så kanskje den bare strekker på seg inni der.

Skrevet

Min mini strekker seg i alle retninger :P Så kjennes ut som ribbeina mine skal knekke innimellom! Og at noen stikker nåler i tissen på meg, ha ha...Gjerne på likt, det er virkelig "gøy"! Er nøyaktig 38 uker på vei i morgen. Har en ganske stor og lang sak inni der i følge jordmor.

Har blitt veldig mye mer action i magen de siste par ukene faktisk, er litt overrasket, for man skulle jo tro det ikke var plass til så mye bevegelser inni der nå.

Skrevet

Hei!

Jeg er i uke 34 og min lille er veeldig aktiv. Hun har allerede sparket på meg et par bristne ribbein, og det virker egentlig som om hun aldri sover. Hihi.. :)

Har også hørt at det skal roe seg ned mot slutten, pga mindre plass å bevege seg på.. Spent på å se om det stemmer..

Skrevet

Føles som det blir stikki nåler i meg å :P hehe.. vet du hva det er ?

Skrevet

Her er det mye liv og har vært det helt fra begynnelsen :) Er 31 uker idag, og blir satt igang i uke 37 om det ikke er skjedd noe om alt ser bra ut. Magen strekker på seg, og de ligger på hver sin side og strekker magen ut, hehe :) Det er iallefall superkos å kjenne at de trives inni magen :)

Skrevet

Min har vært superivrig siden jeg først kjente liv ;)

Nå har jeg termin på søndag, og de siste 3 dagene har det vært mindre liv... Men når han først rører på seg, så kjennes det til gangs!:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...