Gå til innhold

Huff liten blødning i dag, 25+1

J -76

Anbefalte innlegg

Huff når skal jeg få fred i sjelen sier jeg bare.... Har vært livredd dette svangerskapet og når angsten endelig har begynt å slippe taket, oppdager jeg brunlig blod i trusa og angsten er på topp igjen. Jeg kjenner lillegutt godt, han sparker som vanlig, men synes dette er veldig ubehagelig. Har ikke hatt samleie eller noe som ha virket inn, annet en veldig stresset dag på jobb. Jeg oppdaget det selfølgelig rett etter at legekontoret stengte så nå ligger jeg her på sofaen og prøver å ta det med ro, måtte bare blåse ut et sted :(

Fortsetter under...

Hei!

Jeg hører egentlig ikke til her lengre, men er bare innom å sniktitter litt. Fikk en meget etterlengtet gutt i mai:-)

Jeg hadde blødninger flere ganger i svangerskapet. 3-4 ganger mellom uke 7 og 11, en liten en i uke 17 og en større i uke 27 (men ikke veldig stor den heller). Ble, som deg, kjemperedd. Fikk komme å ta en UL på føden (var på jobb på sykehuset og ringte rett til føden). Alt så bra ut. 11 uker senere kom verdens fineste gutt, frisk og god:-)

Håper dette kan roe nervene dine litt:-)

Varm klem fra

Tusen takk for svar begge to. Jeg har vært til gynekologisk undersøkelse og UL i dag. Alt er bra med gutten min, men jeg har en lett blødning fra livmorhalsen og må ta det med ro. Jeg håper virkelig lillegutt holder seg tiden ut, så nå blir det sofaligging i noen dager. Klemmer

Annonse

Kjære deg!

No må du tenke på deg og gutten din ja. Du e vel blitt 100% sykmeldt no da håper jeg? Mener de fødselen kan starte tidligere da?

Huff alle bekymringer vi skal gå gjennom altså. Ikke nok med alle før vi kjenner spark. Etter det finner vi andre ting... Alt var så mye mer enkelt da jeg fikk 1. mann. Da var jeg 11 år yngre og fantes ikke tvil om at det ikke skulle gå bra... Kjøpte vogn tidlig å greier... Jaja, godt det gikk bra den gang. Da ble jeg gravid med prevensjon og skulle absolutt ikke ha barn enda... Men no har vi slitt i 3 år...

Ha en fin kveld Jorun:-)

Klem fra Ann Kristin

Ja blir nok helt klart flere bekymringer med årene, og dette svangerskapet har virkelig vært tøft psykisk. Heldigvis var det ingen tegn under GU til at jeg kommer til å føde prematurt, men de har beordret ro og hvile for sikkerhetsskyld. Takk for gode ord, og veldig glad for at du fikk en så fin opplevelse under UL, stor klem

Kjære deg Jorun!

Vil bare gi deg en stor klem. Vet hvor tøft du må ha det, men er sikker på det kommer til å gå kjempefint. Men hold deg i ro på sofaen og kos deg med masse filmer, bøker o.l. Tenker på deg. Stooor klem fra Cathrine.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...