Gå til innhold

Extreme smerter i symfsen/skambeinet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Er det noen av dere som har hatt problemer med dette. Jeg er i uke 37 og har hatt en enkelt og problemfritt svangerskap frem til sist helg. plutselig klarer jeg kanpt bevege meg. Jeg får helt ekstreme smerter når jeg reiser meg, går og setter meg. Så lenge jeg holder meg helt i ro går det bra.

Men jeg har problemer med å forstå at det skal være denne type smerter. Noen sa til meg at det kunne være nerver som ligger i klem..

Noen som vet? Jeg er ganske fortvila nå? Skal jeg sitte helt i ro i opptil 4 uker til? Bare tanken på å reise meg å gå på do er forferdelig, Kjennes ut som jeg har kniver i beinet. Det er også helt ømt når jeg tar på skam beinet..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har akkurat samme problemet! Det er sinnsykt vondt i skambeinet både av å stå og gå. Trenger hjelp opp og ned i sofan og senga. En lege sa til meg at det var på grunn av at det utvider seg der nede uten å nevne bekkenløsning mens en annen lege sa at det rett og slett var bekkenløsning.

Virker rart, har aldri hørt om noen som har hatt så vondt i skambeinet tidligere. Jeg var nettopp til UL å fikk beskjed om at ungen lå laangt nede i bekkenet og var festet. Hun sa flere ganger hvor langt ned i bekkene han lå så tror det er en sammenheng der for min del.

Skrevet

Det er bekkenløsning og GRUSOMT vondt !!!

Er i mitt 4. svangerskap og det 2. der jeg har slik bekkenløsning... Det sier både leger, jordmor og fysioterapeutene.

Skrevet

Skjønner godt hva du mener. Jeg har akkurat de samme forferdelige smertene. Frem til for noen uker siden har det gått veldig bra, men så kom smertene som kastende på meg.

Var hos legen i dag, og fikk beskjed om at det var bekkenløsning. J**** vondt!!

Legens ordre er: Sitt i ro! (veldig lett med en 1 åring da men...:s )

Er 35 + 4, så har enda noen uker igjen.. Gleder meg IKKE til "sofasliting" fremover, har liksom ikke roen til det! :s

Lykke til! Og god bedring! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...