Gå til innhold

Skikkelige murringer- kan ikke huske å ha det slik fra forrige gang. Flere?

Anbefalte innlegg

Jeg har skikkelige mensmerter- stikkinger og murringer omtrent konstant. Går over i uke 5 i morgen og har hatt stikkinger siden jeg hadde EL.

Har ikke opplevd lignende med mine tidligere svangerskap. Mistet en gang i vinter, men da begynte jeg bare å blø uten noe forvarsel.

Er så redd for å miste igjen. Puppene er ømme til tider, er skikkelig oppblåst, trøtt og må tisse hele tiden.

Flere som opplever dette/har opplevd dette og som kan si noen trøstende ord?

Fortsetter under...

jeg har også det. stikninger og murring i både mage og rygg. Ryggen kjennes i tillegg litt svak ut liksom..? Har ikke hatt d sånn med de andre to, ihvertfall ikke så tidlig i svangerskapet. jeg er akkurat like langt på vei som deg, og jeg hadde en MA sist i august. Jeg er kjemperedd for å miste denne spiren også, og jeg tenker på det ALT for mye. :( bekymringer bekymringer....

Thehe, jeg har det på samme måte, men har ingen positiv g-test enda. Og må si jeg blir håpefull når jeg leser om dere to som er gravide, og har hatt det slik siden EL!:)

To små ♂♂ m/spire ser vi har mye til felles. samme termidato, same symptomer, begge har mistet nylig og begge har vi 2 små gutter fra før. :) litt gøy da. :) Hvor gamle er de 2 du har da? mine er 3,5 og 2 år gamle. :)

Så godt å høre at det er flere i samme båt. Man blir litt rar av dette her :P

På en måte er det jo bra at vi kjenner at det skjer noe selv om man blir engstelig for at det man kjenner er riktig.

knoll(07) og tott(08)+julibaby: Så gøy :) Mine er 4,5 og 2 år (ikke så langt unna :)) Blir spennende å følge hverandre fremover. Problemet mitt er at jeg er så glad at jeg ikke klarer å la være å si noe. Nå vet alle mine nærmeste det. De hadde uansett fått vite det om det hadde gått galt (som sist).

Kanskje vi har en tulle i magen, selv om jeg tror jeg forblir en guttemamma :P

Når bestiller dere lege/jordmortime?

Annonse

Heheh ja, jeg liter med det samme selv, men har klart å begrense meg til ei god venninne og 2 kollegaer så langt også sjefen da ;) Hadde ikke tenkt å si noe på jobben, men jeg greeeeide ikke holde det tilbake hehehe. Vil ikke si noe til familien enda, for jeg er redd nok som det er av meg selv (er kjempeengstelig for å miste igjen...skjønner ikke hva som går av meg), og jeg kjenner mamma såpass godt at jeg regner med hun vil øke stressnivået mitt ganske mange hakk med sine spørsmål om symptomer og smerter etc... Så ingen i familien får vite noe før etter at jeg har vært på ultralyd en eller annen gang i desember. Er det et bankende hjerte der så blir det jo en fantastisk julegave å få dele den gleden med dem, og er det ikke det så får jeg si det også og få den støtten jeg trenger.

Jeg tror også det er en gutt. broren min har 3 gutter, og de er helt fantastiske, så jeg blir BARE glad jeg om det er en gutt. Men om det er en jente så blir jo det noe nytt og spennende det da. og sikkert kjempegøy det også ;) man kan jo ikke bli annet enn glad uansett hva det er ;)

Jeg skal til jege den 7 desember, da vil jeg bli henvist til ultralyd, om han ikke prøver seg selv med det apparatet han har der :) Etter legetimen kommer jeg til å ringe og bestille jordmortime til rundt uke 12-13 :)

Hvor gammel er du selv da? Jeg er 29 og rekker akkurat ikke å få sistemann før jeg fyller 30 ;)

He, he ja rart hvordan vi bare må si det. Er imponert over hvordan du klarer å holde det for familien. De var de første som fikk vite det her :P

Har lyst på en tidlig UL jeg også. Godt å få se et bankende hjerte før jul. Tenker jeg tar en privat UL etter hvert. Tok det også med de to første i uke 11. Skal merke den 7 desember- det blir spennende. Da er vi i uke 7?

Oj, så gøy med broren din. Kan tenke meg det er fart der. Jeg er eldst av tre søstre, og min mellomste søster venter sitt første barn 5 uker før meg :) Syntes det er så stas og kos.

Jeg blir 32- fikk min andre rett før jeg fylte 30. Har alltid sagt at jeg ikke vil være en "gammel" mamma og syntes det er greit å stoppe etter 3djemann om alt går bra nå. Da er jeg akkurat 32 1/2 år.

Hvor er du fra? Er så kos å bli kjent med andre i samme situasjon :)

Det er vanskelig, føler at jeg lyver, og har fryktelig lyst å si det til søstra mi, men vil ikke legge det på henne at hun må skjule det for mamma, så jeg må bare vente litt til :)

ja, da er vi 7+4 :) Jeg bor i Mo i Rana så det er litt begrenset her med private ultralyd-tilbud her. :) Men jeg er overlykkelig over at legen var heeeelt enig i at jeg burde få en tidlig ultralyd. :) Jeg er så redd for å gå rundt med et dødt foster igjen i flere uker...det går bare ikke.... så i morgen skal jeg inn å måle hcg for å se om det stiger til neste uke. Noe må jeg gjøre for å prøve å finne litt ro i hodet for tiden. Sliter ut meg selv med å tenke på alt som kan gå galt jo.

Jeg har en søster og en bror, hun har en av hver og han har 3 gutter, så det er en liten overvekt av testosteron blandt barnebarna. Deres barn er jo blirr nokså store de nå. tenåringer nesten hele gjengen. (jeg var en skikkelig attpåklatt som mamma fikk med ny mann når broren min var 17 og søstra mi 14)

Jeg regner med at det blir stopp etter 3 her i huset også, selv om ikke JEG vil utelukke 4, så tror jeg gubben gjør det ;) Hvor kommer du fra da? Ja, det var jo så gøy at så mye var likt og samme termindato :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...