Den tredje Skrevet 18. november 2010 #1 Skrevet 18. november 2010 Har lest litt om det og sett en veldig fin vannfødsel på film til jordmor. Har to "landfødsler" tidligere men begynner nå lure litt på om jeg skal prøve vannfødsel. Har noen av dere fødd i vann tidligere eller har planer om det nå?
Makko med to små gutter Skrevet 18. november 2010 #2 Skrevet 18. november 2010 Hadde plan om det siste, men mini trengte litt hjelp for å komme ut. Men vannet gav en utrolig herlig smertelindring! Skal i badekaret denne gangen og!
minnimus83 Skrevet 18. november 2010 #3 Skrevet 18. november 2010 eg har planer om badekar på grunn av smertelindring
Oktobergutt2010:) Skrevet 18. november 2010 #5 Skrevet 18. november 2010 Jeg planla badekar siden jeg valgte fødsel uten smertelindring, hadde også hørt så mye fint om vannfødsler. Jeg rakk iallefall ikke å komme meg i badekaret, såvidt jeg rakk å komme meg inn på fødestua. Men jeg fikk testet ut dusjen i det jordmora mente jeg ikke hadde pressier noe jeg egentlig hadde, så jeg fikk litt dårlig erfaring med vann da. Så da lå jeg på alle fire i dusjen og holdt på å få heteslag, og det var jo vondt uansett hvordan jeg lå siden hodet hans nesten var ute Men jeg er ikke i tvil om at vannfødsel må være herligere enn å ligge i sacoosekk/seng eller i knestående stilling foran senga!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå