Gå til innhold

Uttak på tirsdag:0)

Anbefalte innlegg

Idag var jeg på ul og fikk bekreftet at jeg hadde visst reagert litt på puregonen, men det var ikke noe å bekymre seg for. Sa jeg merker det idag ja, da jeg hadde litt vondt.

Fant ca 8-10 eggposer. Legen satte så ned puregon dosen min til 75ie. Skal kun ta den idag og imorgen, så skal jeg ta ovitrelle på søndag. Så inn på tirsdag til uttak og forhåpentlig innsett på torsdagen.

Skulle hente eggløsningssprøyta idag og på resepten står det 2 reit, altså to doser.

Hvordan mange sprøyter skal jeg egentlig ta av ovitrelle?

Geelen var de tomme for på boots apotekene.

Merker jeg er litt spent og skjelven. Gruer meg litt må jeg si.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142575385-uttak-p%C3%A5-tirsdag0/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Du skal sikkert ta en sprøyte? På min resept står det "settes etter avtale med legen". Har aldri tatt mer enn en jeg da. Synes du skal ringe og spørre hvis du er usikker på hvor mye du skal ta.

2 reit sier noe om hvor mange ganger du kan hente ut Ovitrelle på resepten. Ved 2 reit, kan du hente ut Ovitrelle 3 ganger. På min resept står det "Reit III ter", det betyr at jeg kan hente ut Ovitrelle 4 ganger på resepten.

Lykke til med uttak!

Ja for du skal vel bare ta eggløsningssprøyta før uttaket. Man tar ikke noen sprøyter før innsett også vel?

Var litt kvalm idag faktisk, men det gikk over. Merker jeg beg å bli litt små nervøs her. Livredd for at jeg evt skal bli drit dårlig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...