Gå til innhold

Jeg er så glad!!!

MinSkatt2011

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vært til ul i dag og alt var bare fint med spiren! Vi så en perfekt mini på 15mm og hjertet slår som bare det. Gynekologen mener jeg er ca 7+5 på vei og det stemmer perfekt med mine egne beregninger. Er så lettet, tror aldr jeg har vært så nervøs som jeg var i dag. Begynte å grine når jeg kom inn for jeg var så redd. Begynte jo å grine enda mer når jeg fikk vite at alt er bra, men da var det gledestårer. Alle gangene jeg har mistet så har jeg ikke kommet lenger enn uke 6 og hjertet har aldri begynt å slå. Så for meg er dette en milepæl og har troen på at det skal gå bra denne gangen! Jippi!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så fantastisk å lese!! :D det må være en kjempe stor lettelse å komme ut fra UL etter å ha sett en flott liten spire på skjermen :) og så kjekt å lese slike innlegg her, for det trenger vi! ;)

Gled deg og kos deg med spiren!

Skrevet

Utrolig fantastisk.

Lykke til videre! Jeg heier på deg!

Skrevet

Hallo. Har bare lyst til å gratulere deg så mye, kjenner at gleden sprer seg på din bekostning. Det er så godt å høre når det går bedre med noen.

Ønsker deg all mulig lykke til med svangerskapet!!

Skrevet

Superdupert. Heia heia! Dette går vegen skal du sjå!

Skrevet

Tusen takk alle sammen. Har en skikkelig god følelse nå. Alt ordner seg til slutt!!! =) Masse lykke til alle sammen!!! Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...