Lille diamant Skrevet 18. november 2010 #1 Skrevet 18. november 2010 Fikk positiv CB igår og idag, så nå tørr jeg kanskje å tro at jeg er gravid. Har mistet 3 ganger tidligere, så feirer stille idag er forresten 10/11 dpo og har ikm 21/22. november. Så ett stille JIPPI fra meg
Billie Jean Skrevet 18. november 2010 #5 Skrevet 18. november 2010 Gratulerer! Håper det går bra denne gangen:)
drømmehjerte Skrevet 18. november 2010 #6 Skrevet 18. november 2010 Gratulerer! Denne gangen går det skal du se
Carina har to små gull Skrevet 18. november 2010 #7 Skrevet 18. november 2010 Gratulerer så kjempe masse Denne gangen går det nok bra Mangr gode klemmer fra
Lille diamant Skrevet 18. november 2010 Forfatter #8 Skrevet 18. november 2010 Tuuusen takk for alle gratulasjonene!! Blir skikkelig rørt her :) Grunnen til at jeg testet så tidlig Zassy, er at jeg har fått progesteronkapsler fra gynokologen som jeg skal ta fra første positive test denne gangen. Så da tenkte jeg at det var greit å få starte opp så tidlig som mulig det har forsatt ikke gått opp for meg at jeg er gravid, så føler meg mest lamslått enda. Men vil også få ikm overstått før jeg jubler skikkelig! Klem
Frøya79 - dobbel glede :-) Skrevet 18. november 2010 #9 Skrevet 18. november 2010 Gratulerer!!! Håper virkelig du kan juble denne gangen! Jeg går også og venter nå... Har testet svakt positivt i dag. IKM i morgen. :-)
andreita med 2 prinsesser Skrevet 19. november 2010 #10 Skrevet 19. november 2010 Hurra for deg, dette gar nok bra skal du se , masse posetive tanker ma du ha vetu
Perle79 gravid med nr 2 Skrevet 19. november 2010 #11 Skrevet 19. november 2010 Gratulerer så mye! Håper at det går bra denne gang! Nyt tiden fremover
Undretrollet Skrevet 19. november 2010 #12 Skrevet 19. november 2010 Gratulerer! Håper alt går fint med deg
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 19. november 2010 #13 Skrevet 19. november 2010 Nei hva er det jeg ser!!!!!!!!!!!!! Tenkte veldig på deg i går, som jeg hadde på følelsen av at det var skjedd noe med deg. Hurrrrraaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!. Nå ble jeg kjempeglad på dine vegne asså!! Ha en strålende helg. Denne gangen må det bare gå rett vei! Stooor klem.
Lille diamant Skrevet 19. november 2010 Forfatter #14 Skrevet 19. november 2010 Så gøy å logge seg inn her og lese lykkeønskninger fra dere alle! Holder forsatt "pusten", men har sneket meg over til 1.trim, så får ta en dag om gangen Ønsker dere flotte damer her lykke til, dere er nok snart gravide hele gjengen! Kjære katta Ja jeg er gravid igjen, og det føles både godt og vondt på samme tid. Men har bestemt meg for å tenke positivt, og se hvordan dette går. Så flytter inn på 1.trim sålenge ;o) veldig stilig at du tenkte på meg igår, hehe. Kanskje du er litt synsk? Håper vi snakkes igjen snart klem!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå