Pumba78 Skrevet 18. november 2010 #1 Skrevet 18. november 2010 Er det noen som vet hvor man finner ammeklær i ull? På h&m finner jeg kun tynn bomull. Boob har en tynn en tror jeg, men ellers?
Maja Mim Peter og twinsa Skrevet 18. november 2010 #2 Skrevet 18. november 2010 Hei! De har en ull singlet på bleieboden.no og så går det an å bruke ulltrøyene til Pier Robert som de selger på matbutikk da disse er veldig elastiske og gode... Den fra bleieboden er litt dyr, men kjempe god!
cadence Skrevet 18. november 2010 #3 Skrevet 18. november 2010 Har fått min strikkekyndige mor til å strikke ammeklær i ull jeg:) Alpakkaull er veldig tynn, men isolerer veldig (hårene er hule) godt. Har fått flere ulike ammetopper av ull av min kjære mams, nesten så den "ukristne" meg sier; halleluja!!!
Blomsterpiken og tullene Skrevet 18. november 2010 #4 Skrevet 18. november 2010 Jeg bruker også ullklær fra Pierre Robert. Kjekt at de er så elastiske, er jo bare å dra ned og ut med puppen
Pumba78 Skrevet 18. november 2010 Forfatter #5 Skrevet 18. november 2010 Takk, da prøver jeg det, orker ikke mer tilstoppede melkeganger... Nå blir det lag på lag med ull...
Alltid Skrevet 19. november 2010 #6 Skrevet 19. november 2010 Her har de ammetopp i ull/silke http://ulliver.no/storefront.php?c1=3&c2=283
LittLykkelig Skrevet 19. november 2010 #7 Skrevet 19. november 2010 Bruker bare vanlige klær jeg.. Med vanlig singlet under som jeg kan trekke ned.. Ville vært så dyrt å kjøpt masse ammeklær synes jeg.
Tredje drøm Skrevet 19. november 2010 #8 Skrevet 19. november 2010 Så en ammetopp i ull på Bogerud - en sånn som Boob-toppene med lommeåpning foran.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå