Anonym bruker Skrevet 18. november 2010 #1 Skrevet 18. november 2010 Jeg har møtt en mann nå, og jeg er redd for å ha sex med han pga han er så stor! Tips?
Anonym bruker Skrevet 18. november 2010 #2 Skrevet 18. november 2010 Åh gud! Så heldig du er sier nå jeg!! Større jo bedre!!
Anonym bruker Skrevet 18. november 2010 #3 Skrevet 18. november 2010 Ikke alltid stort er bra nei.. en jeg lå med hadde en gedigen en, var bare vondt hele tiden.. føltes ut som han stanget borti noe hele tiden.. au au au...
Anonym bruker Skrevet 18. november 2010 #6 Skrevet 18. november 2010 Ta det med ro i starten (en kjappis krever mye glidemiddel!). Det er ulikt hvor dypt han kommer i ulike stillinger. -Dere må rett og slett bare prøve dere fram! Hilsen en med en velutstyrt mann!
Anonym bruker Skrevet 18. november 2010 #7 Skrevet 18. november 2010 Mannen min er stor og fikk ikke problemer før etter jeg fikk barn. men det er som mannen sier bare å prøve seg frem.. personlig liker jeg de passe lange men litt tykkere pikk..
Anonym bruker Skrevet 18. november 2010 #8 Skrevet 18. november 2010 Gubben har ikke- han har perfekt size (passe lang, men tykk!!!!!) MEn har vært med en tidligere som var langt over snittet utrusta. Det var IKKE behagelig i enkelte stillinger, hvis han "tok litt av" og glemte å kontrollere og beherske seg skikkelig... Glidekrim, tempo, kontroll (mannen altså - må ikke støte for langt inn) og å prøve ut ulike stillinger og se hva som funker/ikke funker.... Ellers finner dere nok ut av det. Snakk sammen, si hva som fungerer eller ikke fungerer...
Anonym bruker Skrevet 18. november 2010 #10 Skrevet 18. november 2010 Har aldri hatt behov for glidekrem i det hele tatt, var rett og slett at han stanget inn i meg, og det var bare ubehagelig... for lang rett og slett, tykkelsen var grei den
Anonym bruker Skrevet 18. november 2010 #11 Skrevet 18. november 2010 Hvor stort er det snakk om da? Bynn forsiktig med misjonær, så går det nok bra Slapp av, og nyyyyt!
Anonym bruker Skrevet 18. november 2010 #12 Skrevet 18. november 2010 Min mann har en ganske stor penis, men som flere her også sier så må man bare prøve seg frem. Så er KONTROLL fra hans side nøkkelen. Har opplevd nok ganger at mannen har tatt litt for hardt i når det nermer seg utløsning, hvor han da stanger som f*** opp i livmorhalsen. Det er helt GRUSOMT. MEN det er helt fantastisk å ha en godt rustet mann. Aldri vært flauere og mere snurt enn da jeg lå med en hvor jeg så og si ikke kjente noen ting, hehehe...
Anonym bruker Skrevet 18. november 2010 #14 Skrevet 18. november 2010 hehe, sier som de andre her, prøv dere frem og det er viktig at du er skikkelig våt! For oss funker rett og slett ikke at jeg sitter oppå han fordi han punkterer meg da! Men misjonæren er veldi fin og at han ligger bak er bra
Anonym bruker Skrevet 18. november 2010 #15 Skrevet 18. november 2010 Jeg har hatt sex med et par menn med digre peniser. Og det var vondt i alle retninger. Nøkkelen er nok å ta det rolig, særlig i begynnelsen. Jeg syntes det var forferdelig når han tok meg bakfra, samme når jeg satt øverst (da traff han nemlig "taket" hehehe). Man må vel bare prøve seg frem :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå