Ennai Skrevet 18. november 2010 #1 Skrevet 18. november 2010 Lillegutt har nettop fått sitt førate riskorn!! Er ikke dette litt vel tidlig? Hva er normal alder for å få sin første tann? Bruker det å komme fler tenner når ei tann først har kommet opp? Huff..Var ikke forberedt på dette så tidlig
Lykkeliten 2 Skrevet 18. november 2010 #2 Skrevet 18. november 2010 Kan ikke svare deg på spm ditt, men lurer på om småen din hadde noen "symptomer" før tannen kom? Snuppa her sikler noe voldsomt og gnager på ALT hun får tak i. I tillegg har hun hatt noen skikkelige "løse" bleier i det siste. Bare lurer på om det kan ha noen sammenheng med tenner?
Ennai Skrevet 18. november 2010 Forfatter #3 Skrevet 18. november 2010 Ikke løse bleier som ejg har fått med meg, men han sikler noe helt enormt! bytter smekker med 1-2 timer's mellomrom. biter også på alt han får tak i: fingre, smokker, alt av klær.. U name it... Noen som har svar på spm mine? :-S
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 18. november 2010 #4 Skrevet 18. november 2010 Det er tidlig ja, min største fikk også sine første to tenner da hun var drøye 3 mnd (gj.snittet er 6-8 mnd ved første tann). De kommer gjerne i par eller klynger, så kan godt hende at det kommer en til snart=) Ang symptomer så er det veldig vanlig at små babyer stikker fingrene/ hånda i munnen og gnager på alt de kommer over- dette er fordi de bruker munnen som sitt viktigste sanseorgan i starten, og det betyr altså ikke nødvendigvis tenner.
Ennai Skrevet 18. november 2010 Forfatter #5 Skrevet 18. november 2010 jo, jeg vet om det med spising på hendene har bare blitt MYE mer av det i det siste han var heller ikke glad i smukk før, men er avhengig av den nå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå