alltid en sliter Skrevet 18. november 2010 #1 Skrevet 18. november 2010 Hadde eggløsning i forrige uke (fredag 12) Begynte å teste for eggløsning fra mandagen.. og har fått 2 streker hele tiden som forventet. Denne uka her har jeg hatt en del murringer...så jeg tok en ny eggløsnings test,der var det 2 streker,den ene var svakere enn den andre,men jeg såg den alikevel klart og godt. Så..er det mulig å ha eggløsning i 2 uker?? Er di billig testene til å stole på?? Ver så snill å svar!!!
ikke i bruk Skrevet 18. november 2010 #2 Skrevet 18. november 2010 Test streken skal være like sterk eller sterkere enn kontrollstreken for å tolkes som positiv. Noen får 2 streker gjennom hele syklusen, men den er altså negativ, så lenge strekene ikke er like sterke.
Billie Jean Skrevet 18. november 2010 #3 Skrevet 18. november 2010 Uff ja, de eggløsningstestene er noe herk! Tolking og gjetting spør du meg! Hvertfall de fra billigetester.no jeg prøvde en periode... Fikk aldri sterke streker, og den ene gangen strekene var like sterke, fikk jeg tanta rett etterpå. Det skal jo liksom gå 14 dager til TR etter eggløsning. Så jeg bruker eggløsningkalkulatoren, ser hvilken periode jeg er fruktbar, legger på et par dager før og etter fruktbarhetsperioden (i tilfelle det er noe uregelmessighet) og puler annenhver dag i denne perioden + litt innimellom etterpå. Lykke til:)
alltid en sliter Skrevet 18. november 2010 Forfatter #4 Skrevet 18. november 2010 hehe!!! Men alikevel lurer jeg på den murringa ?? Jeg skal ha mensen om ca 1,5 ukee..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå