Mrs Bad enkelt og greit Skrevet 18. november 2010 #1 Skrevet 18. november 2010 Så har jeg (forhåpentligvis) lille gutten min i armene mine Kanskje tidligere hvis jeg får ks. Nå går jo tida så fort frem til jul. Pluss at mannen og jeg skal feire vår 1.bryllupsdag i desember så har mye å se frem til. Klarer ikke å nyte graviditeten men gleder meg sinnsykt til å se lillegutt. En helt annen person enn lille jenta vår. Rart å tenke på.
Mamma til 2 prinser <3 Skrevet 18. november 2010 #2 Skrevet 18. november 2010 Har 9 uker igjen til termin jeg også, godt å tenke på at vi snart kan holde den lille i armene Gleder meg masse selv! Syns det er veldig koselig å gå gravid, men det skal jammen bli godt å slippe rygg- og bekkenplager, halsbrann, kvalme og ikke minst det å få tilbake kroppen sin igjen! Gleder meg virkelig til den lille kommer ut nå ja Så hyggelig at du og din mann har 1.bryllupsdag i desember, gratulerer
Mrs Bad enkelt og greit Skrevet 18. november 2010 Forfatter #3 Skrevet 18. november 2010 Mye man skal gå gjennom når man er gravid altså. Takk. Ja, gleder meg til å feire dagen! Er han som planlegger dagen siden jeg planla hele bryllupet på 6 uker. hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå