Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så, hvor mange planlegger å føde?;)

Jeg har termin på søndag, og er mektig lei av å gå gravid. Så da tenkte jeg at "jammen, da føder jeg til helga" :P hehe

Jeg har 0 modning, ikke noe propp eller div., men.. Han skal ut!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

da har du termin på bursdagen min :D Jeg har selv termin 4 desember - men tar gjerne imot babyen alt i helga jeg altså ;) Blir spennende å se om det har noen effekt!

jeg har en del nedpress om dagen, men ellers er vel alt normalt tror jeg. dem sier at rett før kan det være man får veldig mye energi. den har ikke dukket opp enda - men det er jo mange timer til søndag enda ;)

Skrevet

Husker godt da jeg skulle ha min første at vi kjørte til sykehuset tidlig på morgenen med fullmånen over oss hele veien:)

- dvs, helt full var den ikke før to dager senere da jeg reiste ut og da var avdelingen smekkfull:)

Skrevet

Såpass Sannali! Blir ei spennende helg ;)

Skrevet

Ut og bedrive mageblotting snart da ;)

Skrevet

eg har ikkje termin før om 2 uker eg, men eg håpe det skjer snart men det gjør dt sikkert ikkje

Skrevet

Har også termin på søndag :) Passer perfekt at det er full måned da, vi får krysse fingrene! Skal til stripping i morgen hos jordmor om jeg er moden så det blir jo også spennende.

Skrevet

har ikke termin før 5 desember.. men jeg sier ikke neitakk til månemannen nei! :P

*utålmodig* :P

Skrevet

Skal på overtidskontroll på mandag, så føding ved fullmåne i helga høres kurant ut!

Skrevet

Jeg har termin 30 nov, men har hatt mye modningstegn, så kanskje han kommer før ;) Han er hjertelig velkommen til helgen =D Hehe!

Vi får ta en opptelling på mandag, hvem som fikk baby og ikke =D haha!

Skrevet

Vi var litt usikre, men spente på om det med fullmånen stemte.

For å si det slik... Jaaaa! Fødeavdelingen var smekkfull, og de hadde 40% flere fødsler enn vanlig tre dager før, og tre dager etter fullmåne.

Skrevet

Stripping er når jordmora masserer livmorhalsen for å få åpning, og begynne å modnes skikkelig.

Skrevet

:) Har å termin til søndag, så passer meg veldig om den velger å komme ut i løpet av helgen :)

Venter spent på at noe skal skje nå.. selv om at jeg ikke kjenner noe eller har tegn til at noe skal skje.

Men siden jeg er førstegangs, så trøster jeg meg med at jeg ikke vet helt hva jeg skal kjenne etter.. :)

Hodet er festet, og magen sunket.. så da er det vell bare å vente :)

Lykke til alle sammen... kanskje det blir mange nye verdensborgere til helgen :)

Skrevet

Da lager vi en ny tråd på mandag, -hvem som fremdeles er graverte ;P

Skrevet

Da lager vi en ny tråd på mandag, -hvem som fremdeles er graverte ;P

Skrevet

Jeg føder også gjerne :) Har termin 7 desember, men neste fredag settes dato uken etter fro igangsetting-så hun skal jo ut uansett innen 14 dager...så da kan hun jo komme selv :)))

Skrevet

Fullmåne eller ei... 9 dager etter termin må den jo snart komme?

Skrevet

knekkebrød vi får håpe månen hjelper oss i helga da.

Jeg er 10 dager over termin i morgen og skal til overtidskontroll. Kanskje de tøyer eller stripper litt så kankje det blir fødsel i helga :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...