gdni Skrevet 18. november 2010 #1 Skrevet 18. november 2010 Hello:-) Jeg er en av de modne damer på snart 38 som så inderligt ønsker meg et barn nr.3. Har to nydelige barn som jeg fikk da jeg var 32 og 34. Med første brukte vi bare 1 PP , men med andre 5 PP .Nå er vi i 5. PP og det ser ut til at det ikke blir siste PP heller. Har vært super kvalm i 1-2 uker nå og hatt mens murringer....tok test igår og idag ,selvom IKM først forventes til mandag, men begge hadde ikke antydning til mer enn en strek:-( Har nok ikke noen tro på at det kommer en positiv test på mandag heller.... Men det jeg da lurer på er om det er noen av dere som går på Pergotime som vet kriterierne for å får det? Tenker selvsagt å forsøke et par PP til, men i tiden går og det blir ikke lettere heller fremover med tanke på alder. Masse lykke til til alle modne prøvere!
Make№4 Skrevet 20. november 2010 #2 Skrevet 20. november 2010 Hei... Jeg går ikke på pergotime ennå, men har etterlyst det hos gynekologen min da jeg vet det er andre som er på samme alder og har fått det, og da tidligere enn mine prøveperioder. Han mente vi skulle prøve noen mnd til,men nå har jeg tatt det opp med han igjen og får det nok da jeg føler alderen faktisk sesser meg litt. De har nok forskjellige meninger om når de skal gi det ut. Har tre barn fra før,med samme mann og de tok det 8,5 og null pp å få til så vet jo jeg kan bli gravid,men den yngste er nå 10 år så er en del år siden. Jeg er i pp 12 og fler her inne på bim sier man kan få det tidligere enn antatt ett år nettopp pga alderen. Har trodd flere ganger at jeg har vært gravid, men pms og graviditetssymtomer er jo så like...hehe...og Tanta har kommet hver mnd så like trist hver gang.. Ønsker dere lykke til og at spiren snart sitter....uten pergo..)
gdni Skrevet 22. november 2010 Forfatter #3 Skrevet 22. november 2010 Vel,dette er like stor nedtur hver gang....TR har flyttet inn for en liten stund nå,men skal ta en alvors prat med henne snart og be henne holde seg unna de neste 9 mnd....ta seg en liten ferie...hun trenger nok det etter all den kjeft hun har fått stakkar:-) Mht Pergo, så skal jeg gjøre et forsøk når jeg skal til gyn til uka og håper de forstår min frustrasjon...og som du sier,så er alderen et godt argument for å få Pergo. Jeg er selv 73 modell og syns tiden begynner å gå fra meg...ikke moro:-( Sjansen for å få tvillinger er jo større med Pergo,men det hadde absolutt ikke gjort meg noe;.) Masse lyke til! Blir spennende å følge deg!
kitty67 Skrevet 6. januar 2011 #4 Skrevet 6. januar 2011 Jeg kjenner meg veldig igjen i innlegget ditt. Er også nysgjerrig på Pergotime, men fastlegen mente for noen uker siden at det ikke var så mye vits. Vi har tross alt ikke prøvd SÅ lenge, bare 2-3 pp. Men jeg er urolig pga alderen, og mensen er en nedtur - tror jo at jeg er gravid hver gang!
LHHR Skrevet 10. januar 2011 #5 Skrevet 10. januar 2011 Jeg fikk pergo etter 2 år. Fastlegen min tror ikke noe på det. Fikk derfor resept hos min gyn. Alder er vel ikke noe argument alene hvis man har regelmessig mens / eggløsning. Jeg hadde fravær/uregelmessig mens innimellom. Vil bare ikke gi dere for høye forventninger om pergo, det er ikke "bankers" å bli gravid selvom man bruker dette. Det skal jo i utgangspunktet bare brukes til de som ikke har regelmessig eggløsning.... Jeg har gått på 4 dobble kurer uten å lyktes.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå