Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har tenkt på det å kjøpe et lekekjøkken til snuppa vår til jul. Hun fyller 2 rett over nyttår. Hvilket anbefaler du?

Jeg har veldig lyst på det til IKEA, det ser robust og flott ut. Har også lest litt omtaler på nett, om Micki-kjøkkenet som vi i utgangspunktet hadde tenkt å kjøpe. Det er ikke så veldig gode omtaler for å si det slik..hehe.. Jeg vil ha et som er solid, og som forhåpentligvis kan holde i mange år fremover...

Så, hvilket har du til ditt/dine barn, og hva er erfaringene dine?:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette lurer jeg også på! Har også tenkt å kjøpe det til jenta vår, men det er så vanskelig å vite hva vi skal velge...:-)

Skrevet

Da vi kjøpte lekekjøkken i fjor viste vi ikke at Ikea hadde det, så vi lette bare gjenneom lekebutikkene og gikk for et kult i plastikk til 100 euro. Det var stor stas da vi fikk det i hus. Det hadde både vaskemaskin, kjøleskap og det som verre var, men det varte desverre ikke lenge, litt etter litt ramlet deler av og det er ingenting igjen av det nå.

Plastikk er noe dritt, et kjøkken bør tåle litt lek, og skulle vi kjøpt et nytt nå hadde vi valgt det fra Ikea. Styr unna plastikk er vår erfaring i alle fall :)

Skrevet

Jeg hadde tenkt på ikea sitt, men så fikk hun hello kitty sitt av noen andre. Fordelen med sistevnte er at det er av kun plast og derfor kan være uteleke om sommeren

Skrevet

Vi har et fra toys'r'us, lite men siden vi bor i liten leilighet er det perfekt. Ungene leker masse med det, koker, baker og klatrer oppå ;)

Skrevet

Vi skal ha Ikea sitt til vår jente på 2 år. Kjenner andre som har det, og det er helt supert. Det er også stas at det er et ordentlig kjøkken i miniatyr. Jenta vår har i alle fall respondert mye mer ivrig på dette kjøkkenet i tre, enn andre i plast.

Skrevet

Jeg liker dette http://www.kidsa.no/epages/Store.sf/no_NO/?ObjectPath=/Shops/KIDSA/Products/KK53208 utrolig godt. Ellers vet jeg at BRIO sitt er laget for generasjoner. Flere av venninnen mine bruker sine fra de selv var små og jeg har trodd de var nye. BRIO er rimelig.

Jeg er ikke IKEA fan så kan ikke si noe om det. Jeg syntes alle IKEA produktene har sånn sponplatestil og ser simle ut, men det er vel smak og behag. Er fin pris og ungene leker jo ikke så lenge med lekene heller. Kjøkkentingene til barn er helt topp fra IKEA.

Skrevet

Kjøp tre! Ikea sitt er jo faktisk kjempefint, så det hadde jeg så absolutt vurdert om jeg skulle kjøpt noe selv.

Snuppa har vært igjennom 2 plastkjøkken (gaver) og de er elendige. Faller fra hverandre i ett sett...

Skrevet

De har et ganske fint lekekjøkken i tre på Europris faktisk:) Jeg har ikke tatt på det, bare sett det i katalogen, men det ser veldig fint ut altså!

Skrevet

Tassen fikk det fra Ikea til 1.årsdagen og han leker masse med det. Det tåler masse. Han elsker å klatre på det, lage mat og rydde.

Den fra brio er også fin, men litt mindre.

Skrevet

IKEA sitt ser kjempefint ut, og virker robust, så tassen her i huset skal ønske seg det til jul:)

Skrevet

Sønnen vår har et i plastikk og hvis jeg skulle valgt på nytt, så ville jeg kjøpt ikea sitt...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...