Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har alltid forbundet dette med et dyrenavn egentlig, men kan det ikke være litt koselig på en liten gutt også? Synes det kan passe til en voksen også, men kanskje ikke hvem som helst... Ser mer for meg en professortype med skjegg og litt pondus... Eller hva mener dere? Er det et navn det er vanskelig å bære?

Fortsetter under...

Skrevet

Utrolig tøft og sterkt navn!

Betyr visdom og Sofia er vel egentlig avledet fra navnsmannet Sophus opprinnelig.

Thumbs up fra meg!! :D

Skrevet

Nei, det liker jeg ikke på et menneske.. Koselig på en hund :-)

Skrevet

For meg er dette bare et dyrenavn (kattenavn).

Skrevet

Sjarmerende og tøft - men likevel for "belastende" til at jeg kunne brukt det på en sønn selv.

Annonse

Skrevet

Ja er dyrenavn, søsteren min har en kanin som heter det. Det er egentlig synd at det assosieres sånn med dyr for navnet er kult og egentlig ganske fint.

Skrevet

Det er veldig kjæledyrnavn for meg..ville ikke brukt det selv.

Skrevet

Da du nevnte professortypen med skjegg og litt pondus ble det nesten kult! :P Men for meg blir dette en kattepus.

Skrevet

Nei, jeg tenker Skofus med en gang.. Sko merke til barn med den blå hunden i logoen...

Skrevet

Dyrenavn?! Aldri hørt og egentlig - who cares?! Sofus er kult og ikke mainstream - go for it :o)

Skrevet

For meg er det ikke et dyrenavn. Det er sikkert fordi jeg hadde en bestefar som het det. Jeg syns igrunnen det er koselig navn:-)

Skrevet

Det er stilig! Vet om to Sofuser:)

Annonse

Skrevet

Søtt på en liten gutt kanskje, men jeg personlig synes ikke det passer på en voksen mann. Av den grunn ville jeg ikke brukt det på min sønn.

Uansett; lykke til med navnevalg!!! Det er ikke lett... :-O

Skrevet

For meg er det et hus- Sophus Bugge på UIO...

Men liker Sophus! Og har egentlig fått sans for Rufus også, etter å ha sett på Gossip Girl:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...