Gå til innhold

zassy?

Misa+spire i magen<3

Anbefalte innlegg

Skrevet

hehe er jo veldig greit å gjøre det sånn i forhold til det praktiske ;-)

Husker hvordan det var jeg også første gangen, var 24 og vi prøvde i nesten 1 år - etter ca 8 mnd ble jeg gravid som ende i en sa - og fokuset ble jo vanvittig mye høyere etter det hehe - nesten så det ble prestasjonspress :-)) SÅ kjøpte mannen min en hund til meg, og tro det eller ei - min datter ble unnfanget den dagen :-)) Men altså de mnd 14 mnd med prøving var laaange ;-)

Hadde satt stor pris på om du hadde fått til å sett på meg ikveld, men forstår at du er sliten :-)

Klem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjønner det metti, jeg tør egentlig ikke tro så mye denne gangen jeg, men klart jeg blir skuffet om det ikke klaffer, selv om jeg sier til meg selv at det er sikkert liten sjans for klaff på første pp, og kjenner jeg blir jo veldig ydmyk av å lese om alle som har prøvd så lenge. Likevel håper jeg jo til tr (ikke) kommer ;)

Skrevet

ja eg har vert deppa , skråsikker og trist og lei om en annen disse tre mnd.. Så eg håpe virkelig at det ende med en graviditet. Blir så bekymret og redd noen ganger... Fatter ikke de som klarer ta det helt kuli .. Forstå meg rett eg e ikkje et vrak alså men tenker mye på det kan en si .

Skrevet

er det lettere å spå med føselsdatoen min

Skrevet

dytter litt på denne .. syns det er kjekt følge hverandre

Skrevet

Ja hvordan går det da metti? Noen tegn på småtroll i magen? ;p

Har mistet heeelt trua jeg, hehe, føler meg helt normal i dag og kjenner det litt i puppene akkurat som jeg pleier like før tr. Er generelt pessimist ;p

Skrevet

Må først ha EL før en spire kan sette seg !! Tror den kommer i løpet av de neste dagene. så eg håpe snart det kome : ) mot meg

Leste det andre innlegget ditt . Kan ikkje si eg kjenne meg igjen men eg har en del smerter i underlivet mellom EL og IKM . Kjenner at det stikker på begge sider. Du kan si at det har lurt meg mange ganger : )

Eg e nok litt blanding av pessimist og optimist.. Men eg blir veldig lett bekymret og dt kan være ganske slitsomt.

Mange som har veldig lite symptomer før ikm så du må ikkje miste håpet helt..

Nå er jo jeg i 4 pp og er derfor ganske pessismistisk og begynner miste troen på at vi skal få det til og det e litt slitsomt for eg blir så lei meg kver gang eg ser babyer eller 2 - 3 åringer og ikkje minst gravide. Forstår ikkje koss eg ska klare holde motet oppe hvis det tar lang tid

Skrevet

Ja kanskje det bare er normalt, håper jo det, at jeg ikke har noe rart :)

Neida gir jo ikke opp, men føler liksom at jeg ikke er gravid, blir SVÆRT overrasket hvis det viser seg noe annet for å si det slik ;)

Åja du har ikke hatt el, forveksler folk litt her inne, har pratet med så mange :P Da får du bare kjøre på å håpe at dette er gangen det skal gå!! :) men husk at jo flere pp du har jo større sjans er det jo for at det snart skal klaffe i forhold til statistikken :) Men det er jo følelsesmessig slitsomt ja, når man så veldig ønsker noe. Helt normalt å bli skuffet og trist. StorKlem

Skrevet

jada har ikkje mistet håpet eg heller ! Men blir mer og mer pessimistisk liksom... Men drømmer jo om en positive test en dag .. Kanskje til jul : )

Har sett litt på den spå siden . Dere er jammen populære. Mange desperate damer der ute inkludert meg sjøl .. Alle vil ha et håp og klamre seg til .

Skrevet

Ja er mange som ønsker å bli sett på, er jo forståelig da, men er jo også helt frivillig der inne, så de som har virkelig lyst får vel heller bare ringe en spåtelefon :P

Ja en dag blir det nok positiv test skal du se :)

Skrevet

Har mannen din sluttet helt å hoppe av i svingen og blitt prøver

Skrevet

Ja virker sånn :) Foreløpig iallefall :) Og i dag så møtte vi noen av kompisene hans og han snakket faktisk om at vi hadde begynt å tenke på barn osv :-O :-D

Skrevet

wow da er han jo virkelig innstilt på å sette i gang .. Det er jo kjekt . Her i gården lengter begge etter en spire så det blir full jubel når det skjer

Skrevet

Tok en titt på deg igjen, svarte deg på spåtråden metti ;) Fikk for øvrig opp jente igjen, som jeg leste over at jeg gjorde sist også :) Spent på å høre hvordan det går med deg :) Her skjer det absolutt ingenting, nada null og niks ;p

Skrevet

Hei Bonusbarnet, jo går forsåvidt greit. Er litt negativ i dag, er vel pms :P Hehe. Enn du da? Noe på gang? ;)

Skrevet

Samme som deg :)..litt negativ. Jeg synes jeg har så mange symptomer, så fikk jeg en liten strek på EL test igår. Etter mange dager med helt blank. så da måtte jeg i butikken å kjöpe g test, den var negativ igår og i dag morges. Så da tenker jeg at da er jeg vel ik ik gravid da :(..trodde nesten det jeg. Når er din IKM igjen?

Skrevet

Heisann jenter !! Tusen takk zassy det var jo veldig hyggelig lesing!!! Krysse fingrene for at du har rett ; )

I dag hadde jeg sterkere el test så da håper jeg at den blir positiv i kveld eller i morgen. Håpe håpe for da er vi i gang med en ny pp ..

Kor mange dpo er dere da jenter ??

Skrevet

ikm 27-28 nov ca. 7-8 dpo tror jeg, men er overhodet ikke sikker!

Ut å gå en tur nå, trenger litt luft tror jeg ;) Ha en fortsatt fin søndag.

Skrevet

jeg er 9-10 dpo tror jeg og skal også ut å gå tur :)

Skrevet

ble ikke pos el test i dag så da satser jeg på i morgen !!

Skrevet

fikk pos el test i dg så da satser eg på at Zassy har litt rett og at det vokser en spire der hos meg om noen dager : )

Skrevet

Hallo, Zassy :o)

Kan du se på meg? Noen graviditet i fremtiden?

Blir super glad hvis du tar deg tida til å se :o)

030584

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...