Gå til innhold

zassy?

Misa+spire i magen<3

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Beklager å forstyrre deg.. Men har du lyst til å se på meg? :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror du er gravid jeg eller blir det snart ;) Lykke til

Skrevet

Hehe! Er litt morsomt dette her :-)

Da håper jeg så absolutt det stemmer! :-) Vil jo så gjerne. Takk for at du tok deg tid :-)

Har du prøvd lenge eller? Ser du ting på deg selv også?

Skrevet

Håper også det stemmer :-D

Nei jeg har ikke prøvd lenge, hvis ikke masing på mannen teller med på prøvetid? Hehe i såfall er det over et år jeg har ventet..men dette er vår aller første prøvemåned og det er fryktelig spennende :) Nei jeg synes det er vanskelig å se noe på meg selv nå, men mye mulig jeg ikke ser noe fordi jeg ikke er gravid men nekter å innse det ;)

Skrevet

Hei ser du noe kjekt i min fremtid da ?? ; )

Skrevet

Hei metti. Vel, jeg har jo ikke lyst å ta fra noen håpet her inne på bligravid, vet jo dere (og jeg) går å teller dager og venter så det kan kanskje føles tungt hvis jeg sier jeg ikke ser graviditet denne måneden? Derfor ta alt jeg sier med en klype salt, mulig jeg bommer ;) Når det er sagt så ser jeg at du blir gravid og jeg ser jente® på deg, får faktisk opp to stk, har du noen fra før? To tette eller tvillinger tror jeg. Graviditet mellom feb-april er det jeg får opp i dag. Ønsker deg masse lykke til! :)

Hvis flere lurer så spør heller på spåsiden..der er det også flere som spår, tar ikke flere akkurat nå tror jeg :)

Skrevet

He he takk takk !!! Jeg har ingen fra før men har 10 tantebarn der 8 er jenter !

Seff håper en på graviditet nå denne mnd men bare at du ser at eg blir gravid e jo kjekt . Ønske meg faktisk jente først . Håpe det stemme men kan godt komme litt før ; )

Skrevet

Håper det klaffer før for deg :) Flere ganger jeg har sett graviditet på folk har det kommet tidligere enn jeg har trodd så det er jo et godt tegn for deg :) Akkurat det med tidsaspekt er litt vanskelig nemlig. 8 jenter ja! Hehe, veldig girly familie da ;) Krysser alt jeg har for at vi blir gravide begge to denne pp :) Klem.

Skrevet

Hei så du e nesten like gammel som meg . Eg e født 140982...

Skrevet

Nei så gøy, bare 9 dager gamlere enn meg du da ;) Morsomt! Og du prøver også på førstemann? Føler mange er mye yngre enn meg her, og hvis de ikke er det har de 1-2-3 barn fra før, hehe. Gøy å møte noen i lik situasjon :)

Skrevet

Ja eg e helt enige !!! Føler de fleste e mye yngre eller flere unger.. Men her i gården håper vi på første gull med en liten frykt for at vi ikke skal få det til !!!

Skrevet

Ja vi også er litt stressa for at det skal ta lang tid, eller for at det skal være noe galt, føler også at jeg har "kortere tid" ettersom vi ventet til vi var såpass gamle før vi satte i gang prøvingen nå, skulle det være noe galt så kan man jo måtte vente lenge..og jeg hadde aldri trodd egentlig at jeg skulle være så "gammel" før jeg ble gravid første gang. Håper på baby før jeg blir 29 ;)

Skrevet

Sniker meg inn her & ønsker deg lykke til. Håper det klaffer for dere :)

Skrevet

Heia zazzy :-)

Har skrevet til deg på spå siden, hadde du kunne sett på det når du har tid? :-)

Du har nok god tid enda siden du er før 30tallet, du kan gjøre som meg vettu, 1 på 90tallet, 1 på 2000 tallet nå forhåpentligvis 1 på 10 tallet ;-) Vet ikke om det er noe sjakktrekk å gjøre det sånn, men det funker i forhold til barnevakt ;-)

Skrevet

Var det til meg? Så hyggelig uansett :) Takk i såfall :)

Skrevet

Hehe du går etter årstallene altså Trinemor ;) Nei jeg håper jo at det går fint, jeg er jo ikke gammel heller, hehe, bare føles sånn i blant når alle er i begynnelsen av tjueårene når de blir gravide :)

Får se om jeg får sett på deg senere, er litt sliten akkurat nå.

:)

Skrevet

ja helt eng føler tiden tikker... Vi jo så gjerne ha mer en 1 og !! Men får bare være tolmodige og håpe spåingen din stemmer og at det blir spire på meg : )

Skrevet

Kan du se litt på meg også? gjærne generell over fremtiden?

Spennende med spåing=) " hvordan" evner er det du har?

Skrevet

Hei madame Mim, kanskje en annen dag, er litt sliten i kveld, men spør på spåsiden, der er det flere andre :) Evner å evner..bruker tarotkort og intuisjon, er ikke klarsynt.

Skrevet

Jepp jepp ser du begynne bli poppis zazzy ! Alle strekker seg mot håpet om en spire !! Jeg sitter å venter på EL men bare helt svake tester enda ... Håpe den snart blir nærmere positiv !!!

Håper alt du spådde stemme bare litt tidligere !! Vil ha det nå ; )

Skrevet

Hehe. Når har du ikm da metti? utti desember da eller? ja håper også på det :) Er på dag 20 jeg nå, 8-10 dager til ikm ca..lurer på når jeg kan starte å teste? Blir spennende :)

Skrevet

Eg satse på at eg har ikm i uke 49 så nå vente eg bare på EL sånn at eg kan sette akkurat dag !! Min største drøm e å kunne si det til de nærmeste på julaften og ha spire i magen

Skrevet

Jeg også drømmer om å kunne si det på julaften, særlig fordi det er litt spesielt hos oss i år, så en slik nyhet hadde hjulpet utrolig mye! Gleder meg til den dagen jeg kan dele det med familien :) Åhh får opp håpet enda mer nå! ;) Tro hvor tidlig man egentlig kan teste? Får så lyst, men er vel alt for tidlig enda.. kommer til å bli testoman :P

Skrevet

Eg e litt motsatt eg ... Har et vanvittig stort ønske !!! Men har mistet litt håpet men har heldigvis enda litt igjen.... Så er en veldig følsom tid dette her

Skrevet

Den er heilt grei den zassy=) er bare nysskjerrig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...