Julle Bullen Skrevet 18. november 2010 #1 Skrevet 18. november 2010 3 negative g-tester, men fortsatt ingen tante på besøk (skulle kommet 6-7.nov). Har masse pms/gravid symptomer, men ingenting skjer. Tok blodprøver hos legen i formiddag. Så nå venter jeg spent på svar i morgen og hva som egentlig skjer med kroppen min. litt mer spennende enn ønskelig :-)
zassy☆ Skrevet 18. november 2010 #2 Skrevet 18. november 2010 oi så spennende Julle Bullen :-D Du er jo laaangt på overtid da. Skjønner at dette er skikkelig spennende ja! Lykke til, spent på å høre hva du finner ut
Julle Bullen Skrevet 18. november 2010 Forfatter #3 Skrevet 18. november 2010 nå er jeg så spent at jeg nesten sprekker, hvis ikke jeg slipper ut litt luft først :-D kroppen er helt merkelig og dagen. Så merkelig at det er helt pinlig egentlig. Hikker, raper og prumper om hverandre, løper på do i hyrten og styrten, ganske så kvalm også. Men med 3 negative tester, så er det vel mer sannsynlig at jeg lider av noe helt annet. hihihi jentene på stallen fleiper med at jeg lider av innbilt svangerskap, akkurat som hundene deres :-D hvordan går det med deg zassy? har fulgt litt med deg på de andre trådene. Når skal du teste?
zassy☆ Skrevet 18. november 2010 #4 Skrevet 18. november 2010 Hehehe, kjenner meg littegrann igjen, har hatt så mye luft den siste tiden at det er pinlig! Men mye mulig det er noe jeg har spist, hehe. Haha innbildt svangerskap ja, jeg leste nettopp om det, det er en reell sykdom, kvinner som får reelle symptomer og som tror de er gravide selv om UL viser at det er tomt i magen deres så nekter de å tro på det, er faktisk en psykisk sykdom! sykt at det går an! Måtte bare fortelle om det for jeg har ikke hørt om det før, men går ut fra at det ikke er det du har nei hehe. Jeg har ikke ikm før i slutten av neste uke, og det er bare i forhold til normal syklustid på ca 30 dager, for jeg har ikke testet EL eller noenting, har en liten følelse på at noe kan være på gang, samtidig som jeg sier til meg selv at det NEPPE har klaffet på første forsøk, så jeg bryter heller meg selv ned og håper på en positiv overraskelse..bokstavelig talt
Julle Bullen Skrevet 18. november 2010 Forfatter #5 Skrevet 18. november 2010 kan jo lure på om jeg holder på å bli gal! hi hi. Så spennende om det er noe på gang for deg!!! krysser fingrene. Føler meg nesten litt gammel i forhold til mange andre som er her. Vi prøver også på vår første og jeg er 29 i år. Var ei som spådde meg tidligere i dag og mente at jeg får beskjed fra legen om at jeg er gravid i morgen. dumt å gi seg selv slike forhåpninger da gitt :-)
zassy☆ Skrevet 18. november 2010 #6 Skrevet 18. november 2010 Hey du er ikke alene, jeg er 28 Prøver på førstemann vi også ja jeg vet, har vært utrolig mye på disse sidene i det siste jeg, spesielt i dag, gjør jo at man blir utrolig forhåpningsfull, selv om jeg prøver å roe meg selv ned og si at det sikkert ikke klaffer så fort, så er det klart at jeg blir veldig skuffet hvis tr kommer, men men, den tid den sorg. Godt å kunne glede seg til noe også Blir spennende å høre hva legen sier i morgen da I dag føler jeg egentlig ingenting, ikke kjent noe på kroppen også, så tror det bare har vært inbildning ;p
Julle Bullen Skrevet 18. november 2010 Forfatter #7 Skrevet 18. november 2010 ha ha ha vi skulle kanskje egentlig har vært på en side for litt mentalt ustabile :-D Jeg er her inne altfor ofte jeg også. Tolker og tolker hit og dit. Blir jo bare forvirra egentlig. Akkurat nå hadde det vært helt greit om tr kom. så vet jeg i alle fall noe :-P
spirei2011ønskes<3 11pp Skrevet 19. november 2010 #8 Skrevet 19. november 2010 Har du fått svar enda Jullen Bullen?!
Julle Bullen Skrevet 19. november 2010 Forfatter #10 Skrevet 19. november 2010 skal ringe legen etter 14 i dag. Heldigvis har jeg hatt masse å gjøre på jobb nå før lunsj. Men nå når jeg prøver å proppe i meg noen brødskiver blir jeg helt skjelven igjen. Har på følelsen at svaret er negativt. Har jo tross alt tatt 3 neg. g-tester. Scaaaaarrrrrrrryyyyyy :-p
Julle Bullen Skrevet 20. november 2010 Forfatter #14 Skrevet 20. november 2010 Hallo hallo :-) alt var normalt på blodprøvene, dvs jeg er ikke gravid. Eneste som ikke var helt normalt var blodsukkeret mitt som var litt lavt. Selv om jeg hadde spist litt sjokolade rett før jeg kom :-) Så i går ble det et heidudranes julebord :-D Hyggelig at så mange er interessert i hvordan det gikk. Tusen takk. Tanta kom endelig på besøk i natt, så nå må jeg prøve å finne ut når jeg har EL neste gang. siste mens var 3.okt.
zassy☆ Skrevet 20. november 2010 #15 Skrevet 20. november 2010 Hei Julle Bullen. Det var leit at det ikke gikk veien denne gangen da, utrolig hvor sen tr var, og er det ikke typisk at den kommer akkurat når man har "sluttet" å vente. Bra å høre at du koste deg på julebord! Jeg tenker også på det, at jeg kan glede meg til julebordet i desember hvis det ikke blir klaff denne måneden Prøve å tenke på det positive. Håper du har en fin helg og lykke til på neste pp, hvem vet, kanskje jeg joiner deg snart Klem.
Julle Bullen Skrevet 20. november 2010 Forfatter #16 Skrevet 20. november 2010 Tusen takk og takk det samme zassy :-) Jeg har klokkertro på at alt ordner seg slik som er best, enten man skjønner det nå eller senere :-) Prøver å ikke fundere så mye på om jeg kanskje ikke kan få barn. HAr heldigvis en fantastisk samboer som veldig gjerne vil ha barn. Men han sier det ikke spiller noen rolle om vi kanskje ikke kan få. Vi har mange interesser så et rikt liv får vi uansett. Selv om det nok ikke er det samme uten barn. Deilig å ikke ha noe press fra gubbeluren på dette litt sensitive tema. Håper det går veien for oss begge to så vi sees inne på 1.tri :-) klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå