mamma til to i oktober Skrevet 18. november 2010 #1 Skrevet 18. november 2010 Kl 04.30 ca kjente eg at eg hadde litt vondt i ryggen og magen samtidig, det kom og gikk, etter 3. gangen sto eg opp og gikk på do for å kjenne etter ka dette va. Da gikk slimproppen, kl var 04.50. Eg vekket min kjære og sa at kanskje noe var på gang og at eg går og tar en dysj. Men før eg gikk i dysjen gikk eg på do igjen, og der gikk vannet, kl var 05 ca. Og pang, der var riene i gang. Å de var mye vondere en med første mann. Hadde mangen rier, klarte ikke følge med på klokken, følte di kom hele tiden. Min kjære ringte kk og barnevakten, eg gikk i dysjen. Vi satt oss i bilen litt før kl 06. Var inne på kk kl 06.20, blei spurt om kor eg ønsket å føde, eg sa bare gi meg alt, eg trenger alt. Inn på undersøkelses rommet, og oj, der var fødselen i full gang gitt. Blei kjørt i sengen å over gangen, inn på et rom, og i gangen sa eg at hodet kommer. På neste rie fikk eg presse og gutten ble født kl 06.31. Vi var kjempe glad for at vi rakk frem. Han er født på termin. Brukte ca 2 timer. Første mann også født på termin brukte ca 4,5 timer. Vist vi får flere, tror eg vi parkerer utenfor kk på termin dagen, går rett inn og plopper barnet ut. Tørr ikke noe annet.
BabyLykke<3 Overtid deluxe!!!! Skrevet 18. november 2010 #3 Skrevet 18. november 2010 Hehe=) Raskt gjort! Jeg syns 2 timer hørtes fantastisk ut! Gratulerer=D
Vikinghuldra ♂04♂10♀13 Skrevet 18. november 2010 #4 Skrevet 18. november 2010 Wow, det var kjappe saker ja hehe! Gratulerer så mye ;D
nr 4 i magen på overtid Skrevet 18. november 2010 #5 Skrevet 18. november 2010 Herligland, det er jo helt utrolig at det går ann Gratulerer så mye, og så utrolig deilig med en sånn rask og grei fødsel:) Kos dere:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå