Gå til innhold

Zumba og bekkenløsning...

Anbefalte innlegg

Heisann.

Prøvde Zumba for første gang i går, og det var GØY!!!!

Tenkte at det er en super treningsform - så moro og så hardt!

Er 10+5 i dag, så fremdeles tidlig i svangerskapet. Sist gang ble jeg veldig plaget av bekkenløsning rundt uke 20, og har IKKE lyst til å trigge dette igjen.

Noen som har noen formening og Zumba er bra for forebygging av bekkenløsning, kanskje? (krysser fingrene for det).

Dere for si ifra dersom dere har motsatt erfaring også.

Takk for gode svar/innspill!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142574025-zumba-og-bekkenl%C3%B8sning/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ville ringt en fysioterapeut eller manuellterapeut og spurt med en gang:)

Så kult da, jeg skal begynne på zumba neste uke, er så spent på om det funker. Kunne du være med på alt eller var det noe du måtte kutte ut? Hopping etc?

Takk for svar.

Skal til osteopat i morgen, og hører med han. Håper så inderlig på positivt svar, for det var så kjempegøy!

Hehe, var med på alt, for det er vanskelig å holde igjen når man blir gira: masse rytmer og høyt adrenalinnivå! ;)

Du får kose deg på Zumba! Det er bare å glede seg til en flott treningsopplevelse! :D

Så gøy:)

utforfringen er jo at dette er i syv tiden på kvelden, etter jobb og jeg er som regel død av kvalme de dagene jeg har vært på jobb. Jeg regner med at musikken jager bort kvalmen og at jeg orker å delta litt. Formen kommer seg jo nå, etterhvert, jeg starter på uke 10 i dag. Da er jeg jo godt mot uke 11 før zumba starter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...