Gå til innhold

Nå er begeret mitt fullt...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Idag var liksom toppen av kaka!! Har vært skikkelig lei i flere mnd nå og vil bare bli ferdig, og så kommer forkjølelsen, med halsvondt og super hodepine. Merket MYE mindre liv i magen i to dager, og dro til sykehus igår bare for å være på den sikre siden, alt var selvsagt ok, men at kanskje baby merket at jeg var i dårlig form...

OG IDAG skulle jeg bare tusle ut for å hente posten og klarer å skli ned den jæ... trappa (3 trinn) ute for den var full av is /snø... slo bare rompa litt.. og skuldern.. men så sitter jeg plutselig å tenker på at det er jo nedi der hode på babyen ligger.. kjenner jo liv nå for det vekket jo tydelig den lille.. og da må jeg nesten bekymre meg litt for det også da..

Var det noe mer da eller?? !! Nei , nå er det 44 dager (34+1) igjen til termin, jeg GLEDER meg til å føde... !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fikk beskjed av jordmor at jeg skulle ringe nede på helsestasjonen uansett om jeg falt på rumpa nå i vinter, selv om jeg kjente liv etterpå. Gjør deg sikkert ikke mer beroliget, men det var i allefall hva min jordmor sa. Kan være greit å ringe å høre hva de synes. =) Lykke til uansett, i vertfall til fødsel =)

Skrevet

Uff.. Har noen slike dager jeg også, der ALT bare ser helt håpløst ut!!! (Er nesten like langt på vei som deg, 33+3) I dag var en av dem, så gikk rett og slett bare og la meg igjen etter jeg hadde stått opp jeg.. Det hjalp faktisk!

Tror jeg ville tatt en tlf til jordmoren etter det fallet ditt. Alt er sikkert helt i orden, men gjør det likevel.. Så er du på den sikre siden. Og kjøp deg brodder, det har jeg gjort! Vet det ser helt teit ut, men bedre det enn å falle med den lille i magen:)

Håper dagen din blir bedre!!!:)

*Sender en trøsteklem*:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...