babymama88 *på overtid* Skrevet 18. november 2010 #1 Skrevet 18. november 2010 Vi pusser opp i huset og i dag tenkte jeg å gå i gang med å male alle vinduskarmene då disse er ekle og gule Kan jeg ikke bare hive på meg en maske? Kan ikke bruke jotun sence til karmene, skal bruke malingen som vi har i taket Tror dere at det går bra eller?
endelig gravid28 Skrevet 18. november 2010 #2 Skrevet 18. november 2010 Jeg tror det går bra så lenge du bruker vannbasert maling. Men jeg ville bare gjort det om du får luftet godt samtidig og det er vel litt vanskelig nå som det er så kaldt eller??
*Lissi* Skrevet 18. november 2010 #3 Skrevet 18. november 2010 Jeg driver å maler på loftet. Har kjøpt meg en skikkelig maske. Lukter ikke allverden av malingen jeg bruker, men tar ingen sjanser.
me-mommy...?har fått nr 3 Skrevet 18. november 2010 #4 Skrevet 18. november 2010 til glasskarmer bruker man som regel oljemaling og den er det mye giftgasser i... ville snakket med jordmor eg... for det vil jo lukte i flere dager.... jeg fikk min mor til å ta rommet til guttungen og han fikk ikke sove der inne før en uke etter det var ferdig og enda da hang det en snev av malingelukt igjen... syntes egentlig det var litt greit å få noen til å male for meg.. så slapp eg å bekymre meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå