Gå til innhold

Da går jeg i min 9 uke :) Du verden og tida flyr!

Anbefalte innlegg

He he :)

Nå går jeg i min svangerskapsuke 9 , og det merker på huden og puppene mine at jeg "vokser" .. Popper frem kviser på haka og ved hårfestet. Puppene fortsetter å være ømme de også, og i går tror jeg det var den verste dagen for puppene. Da kunne jeg ikke gå i trappen uten å holde dem fast. Hjalp ikke særlig da å ligge på sofaen med ei valpejente sprettendes overalt og plantet labbene sine flott på puppa ( gisp ) !

Ellers så merker jeg ikke stort til noe symptomer fordi jeg er pottetett i nesa, hoster og nyser i ett.. Jeg er forkjølet så føler at det er derfor jeg er så slapp nå .. Heldigvis ser det ut til å bedre seg litt (?) ..

Hvordan går det med dere? =)

Fortsetter under...

Heldige du...

Her går tiden ekstrem sakte... fant ut at jeg er gravid på søndag og er ikke kommet lenger enn ca. 3+6 (tror jeg) så går over til uke 5 i morgen.

Lenge igjen... mistet i vinter i uke 6 så håper at de 3 neste ukene går raskt unna og at alt viser seg å være bra.

Har en søster som ligger akkurat 5 uker foran meg så hun går inn i uke 10 i morgen :)

Symptomer er stikkinger og murringer i magen. Veldig oppblåst- spesielt om kvelden, brystene er ømme til tider...

Kos deg med den voksende magen- det er en herlig tid. Gleder meg bare til 2.trimester begynner så skuldrene får senket seg litt.

Ha en flott torsdag :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...