Vicky 83 Skrevet 18. november 2010 #1 Skrevet 18. november 2010 Gutten kan våkne et sted mellom 06.15 og 07.30 ( Noen få ganger har den vært 07.50). Da tar jeg han opp i sengen vår og får sove til et sted mellom 08 og 09. Gutten roer seg veldig i sengen vår, han småsover litt, og ligger ellers våken. Da ser han på hendene sine, sparker med beina og babler i vei. Jeg har litt dårlig samvittighet for dette, men det er jo utrolg deilig da etter å ha vært oppe med han flere ganger i løpet av natten. Det jeg synes er litt ekkelt er at jeg sover når han er våken, tenk hvis det går veldig lang tid før jeg reagerer når han prøver å få kontakt.
Canari Skrevet 18. november 2010 #2 Skrevet 18. november 2010 Kommer som regel opp i senga ca seks, og sovner ofte av igjen etter en tid, så kan vi sove litt til, han iallefall :-)
Evigheten Skrevet 18. november 2010 #3 Skrevet 18. november 2010 Jeg gjør også det noen ganger, og får også litt dårlig samvittighet for det, som deg. Men, om det virkelig er noe han vil, vil jeg tro at han vræler inn i øret ditt ganske kjapt. Det gjør min i hvertfall. Og da våkner man, garantert!
plastblomst♀♂♂ Skrevet 18. november 2010 #4 Skrevet 18. november 2010 Sånn gjør vi det også Har gjort det sånn med alle tre. Mellomste våkner også tidlig noen ganger, da kommer han over i vår seng og vi sover litt til.
*LillaMeg* Skrevet 18. november 2010 #5 Skrevet 18. november 2010 Vi gjør og sånn.. Er jo ganske koslig.. sikkert for babyene og.. Nå sover vi desverre ikke slik, for han er for aktiv.. :s Savner den tiden jeg..
tussa10 Skrevet 18. november 2010 #6 Skrevet 18. november 2010 Gjør det samme selv også Får av og til litt dårlig samvittighet, da hun er så blid og snakkesalig om morningen, men stort sett så sovner vi begge to.
Novadona Skrevet 18. november 2010 #7 Skrevet 18. november 2010 Jeg også tar min lille opp i sengen tidlig på morgenen. Da sover vi med god samvittighet. Jeg trenger søvnen og er er bedre og blid mor etter de ekstra timene. Gutten min er 4 uker og han er roligere i sengen sammen med meg. Dersom vi legger han med egen madrass i sengen vår hele natten, sover han enda lenger mellom ammingene, men da sover vi generellt litt dårligere.
LittLykkelig Skrevet 18. november 2010 #8 Skrevet 18. november 2010 Min er 5 mnd og jeg tar han i min seng etter ammingen kl 04. Vi sover så godt da, og det er null problem å legge han i egen seng om kvelden. Så lenge det går knirkefritt så fortsetter vi. Synes det er veldig godt med denne nærheten og kosen, ellers om dagen er han så aktiv og ikke like interessert i kos..
Mrs. Fix It- stor+liten Skrevet 18. november 2010 #9 Skrevet 18. november 2010 samme her. vi gjør det med begge nå. ender opp med at jeg ligger med en på hver side, mens sambo går på storesøsters rom å legger seg, er 9 dager og 2 år. ligger å koser til storesøster vil stå opp,..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå