♡ Jersey ♡ Skrevet 18. november 2010 #1 Skrevet 18. november 2010 Skjedde forrige gang også! Har ikke kastet opp, men spiser en del mindre enn til vanlig pga manglende matlyst! Men fortsatt 5 måltider om dagen.. Godt å nærme seg matchvekt før man fyker oppover da :-) Har vært på UL og baby har det fint og er nøyaktig sås tor som han skal... 12 uker idag! Flere som går ned i vekt?
froeken Skrevet 18. november 2010 #2 Skrevet 18. november 2010 Det har jeg gjort i begge tidligere svangerskap, og i dette så langt også. Med de to første veide jeg det samme til termin som jeg gjorde da jeg ble gravid. Da var jeg ganske overvektig i utgpkt med 88 kg på 165 cm Denne gangen veide jeg 72 da jeg ble gravid (har tatt meg på tak og gått Grete Roedekurs) og nå i 15. uke veier jeg 70, men det skykdler jeg på omgangssyken. Veldig like svangerskap så langt mht manglende søvn og matlyst, men i bedre form generelt denne gangen.
Gjest Skrevet 18. november 2010 #3 Skrevet 18. november 2010 med min første gikk jeg ned 8 kg pga hyperemesis...alt gikk supert med babyen, og jeg la skikkelig på meg i 6.svangerskapsmnd.
kiki1980 Skrevet 18. november 2010 #4 Skrevet 18. november 2010 Gått ned 4 kg og er nå i uke 15!!! Det samme skjedde forrige svangerskap i begynnelsen og det gikk helt fint med barnet så jeg er ikke bekymret noe særlig!
♡ Jersey ♡ Skrevet 18. november 2010 Forfatter #5 Skrevet 18. november 2010 Hehe, litt komisk egentlig, siden vi har voksende mager... Står jo ikke helt i stil, men jeg må innrømme at jeg synes det er deilig, så lenge jeg vet at kroppen får den næringen den trenger! ...Hm....kanskje dette sier noe om hvor mye jeg spiser til vanlig?? Jeg er ikke overvektig, helt normal, men man skulle jo alltid gjerne vært på 0 etter første fødsel før nr. 2, så her er denne nedgangen veldig kjærkommen! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå