Gå til innhold

Noen som har opplevd at babyen er mer sutrete hos mamma og blid som ei sol til pappa?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hehe, poden har begynt med dette nemlig! :P Vet ikke helt hva jeg skal tro om det? Normalt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, men her det omvendt... han er blid hos meg, og sutrer hos pappaen. Tror det kommer av at jeg er hjemme med han hele dagen og pappan er på jobb :)

Vi har funnet ut at han får bare sutre, for han kan ikke være hos meg hele tiden. Så han får bare sutre frem til han finner ut selv at pappaen er faktisk grei han også ;-)

Skrevet

Her er tulla på snart 14 dager også sånn. Virker som hun roer seg lettere på pappas bryst, for der lukter det ikke melk. Slik var eldstemann også. Tror det er helt normalt. Hvertfall de som er så små og kun tenker på pupp :-)

Skrevet

Jasså! .. jeg er hjemme med han hele dagen mens pappa er på skole/jobb. Synes ikke noe om det.. men han finner jo på å si mamma-mamma når han sitter hos pappan, og skal opp til meg men, så begynner sutringa.. hmm, kanskje bare en fase? :P

Vil jo ikke at han skal synes jeg er ukul! Kanskje en liten pappagutt :)

Skrevet

åå..vel, poden er 8 mnd og har de siste 2 mnd kun fått flaske og jeg har ikke mer melk, så tviler det er melka han lukter.

Det var omvendt her når han var under 3 mnd og fikk mm. Da roet han seg kun hos meg og sutra fælt hos pappan.

Skrevet

Må vel bare venne oss til å være den som blir tatt for gitt.. Den upopulære :P Helsesøster sa til meg igår at babyen ofte kan bli litt lei av ansikter og dersom den er mye sammen med en person kan kjede seg litt. Tror det er sånn her igården iallefall. Jeg er veldig ivrig og vil ha samspill, mens han er litt lei av meg i perioder.. Hehe.

Evt kan det hende det er mamma han er tryggest på og avreagerer ovenfor.. Og at han nyter "den sjeldne luksusen" med pappaen når han først er der :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...